Ominto, Inc.

DubLi’s bedste råd til at spare penge henover julesæsonen

Shop Smart, sammenlæg besparelserne og få cash back
DubLi Cash Back Holiday Savings

SEATTLE, WA og BELLEVUE, WA – 2. december 2015. Julesæsonen er her, og mere end nogensinde før, leder forbrugerne efter måder at spare penge på. DubLi.comsom er en verdens ledende shopping portal inden for cash back shopping, giver deres råd til hvordan forbrugere, kan få deres penge til at strække sig længere henover julesæsonen, med store besparelser og bekvemmelig online shopping.

Michael Hansen, som er grundlægger og Executive Vice President for forretningsudvikling hos DubLi siger: ”Når forbruget er på sit højeste henover julesæsonen, er det specielt vigtigt at forbrugere i alle aldre har de vigtigste redskaber til at spare penge når de handler online. Mange føler sig pressede til at foretage deres indkøb når der er udsalg og gives rabatter, men hos DubLi anbefaler vi forbrugerne, at de planlægger deres shopping, og benytter en platform som DubLi.com for at opnå maksimale besparelser og få de allerbedste tilbud der findes online”.

Skriv en liste, og tjek den igen

At skrive en liste over planlagte online indkøb, hjælper forbrugerne med at strukturere deres indkøb og undgå unødige fristelser når de shopper. En shopping liste giver også forbrugerne et bedre overblik over hvilke juletilbud de konkurrerende butikker kommer med henover sæsonen. Ved at sammenligne priser fra de forskellige websites kan de finde de bedste tilbud og maksimere deres besparelser. DubLi opfordrer til at man bruger lidt tid på at kigge sig omkring, så man får de bedste priser og besparelser, i stedet for at foretage impulskøb.

Sammenlæg kuponer med loyalitets point og tjen cash back

Når en forbruger finder det bedste online tilbud eller en kupon, skal besparelserne

ikke stoppe der. Ved at sammenlægge tilbuddene med cash back, kan shoppere spare to eller måske endda tre gange på hvert eneste køb. Ved at shoppe på sider som DubLi.com får forbrugerne de bedste tilbud og kuponer hos deres yndlingsbutikker, samtidig med at de optjener cash back.

DubLi har et globalt netværk af de bedste online butikker og rejseudbydere, som alle betaler DubLi kommission, for at sende kunder ind på deres websites. DubLi deler disse kommissioner med deres medlemmer i form af cash back, som kan stakkes med kuponer, juletilbud, kampagner, loyalitets point eller andre tilbud. DubLi kalder denne unikke måde at spare penge på for ”Sammenlæggelige besparelser”, fordi forbrugerne via DubLi kan spare flere gange på et enkelt køb.

Spar penge med DubLi på Shopping OG rejser

At strække et DubLi medlems digitale penge er ikke blot forbeholdt forbrugsvarer og tilbud på restaurantbesøg. DubLi’s medlemmer kan også optjene cash back på flybilletter, rejser og hotel overnatninger, såvel som på udlejningsbiler. At få cash back når man rejser er også en markant måde at spare penge henover julen og ind i Nytåret fordi rejserne ofte er en stor del af budgettet i sæsonen. Som DubLi medlem kan man spare hundredevis af kr. på et enkelt rejsekøb, det kan være 5%, 6% eller helt op til 10% hvis du er DubLi V.I.P medlem!

Optimal bekvemmelighed når man shopper online og i butikker

Mange websites har også detailbutikker, hvor du kan afhente dine varer i butikken, men du har stadig mulighed for at drage fordel af eksklusive online udsalg, tilbud og cash back. Det betyder at du kan få varerne med det samme, men stadig få fordelene ved online kuponer og cash back besparelser. Mange online butikker viser hvilke varer de har på lager i en nærliggende butik. De fleste tilbyder ligeledes returnering i deres butikker, så du nemt kan shoppe online og returnere fejlindkøb i nærmeste butik!

Brug sociale medier til at få eksklusive tilbud

Rigtigt mange online butikker bruger deres sociale medier til at udsende eksklusive tilbud eller oplyse om forudsalg i julesæsonen. Det betaler sig at følge sine yndlingsbutikker på sociale medier. DubLi samler de bedste tilbud fra over 10.000 butikker på deres DubLi Facebook side, på den måde kan du spare tid ved at se juletilbud og kuponer samlet på et sted.

Tjek mulighederne for et medlemskab hos DubLi og vær med allerede fra i dag. Det er gratis!

Om DubLi.com
DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando, Groupon og Expedia.

Fremadrettede udsagn

Dette dokument indeholder udsagn om fremtiden, hvilket er forbundet med væsentlige risici og usikkerhedsfaktorer. Alle andre udsagn end fremlæggelse af historiske kendsgerninger i denne pressemeddelelse vedrørende Omintos strategi, fremtidige operationer, fremtidige finansielle positioner, mulige aktivitetsområder og ledelsens målsætninger er betragtninger over, hvad fremtiden kan bringe. Uden at begrænse den generelle betydning af det foregående bruges ord, som specifikt skal markere, at dette er fremadrettede betragtninger og spekulationer. Dette er ord som "må", "vil", "til", "planlægge", "forvente", "tro", "forudse", "har til hensigt," "kunne", "ville", "vurdere", "mål" eller "fortsætte" og lignende vendinger (eller deres modsatte betydning). Disse fremadrettede udsagn omfatter blandt andet udsagn om ledelsens estimater vedrørende fremtidige indtjeninger og finansielle præstationer og andre udsagn om ledelsens formodninger, hensigter eller mål. Ominto vil måske ikke rent faktisk opnå de forventninger, der videregives i de fremadrettede udsagn, og man må ikke fæste blind tillid til Ominto's udsagn om fremtiden. Disse fremadrettede udsagn er forbundet med risici og og usikkerhedsmomenter, der kunne få de faktiske resultater til at adskille sig håndgribeligt fra de forventninger, der beskrives i de fremadrettede udsagn, herunder men ikke begrænset til: Vores evne til at opnå kundernes og/eller markedernes accept af vores medlemsrettede Cashback program, vores evne til at tiltrække kunder, der køber gennem vores websted, vores evne til at etablere yderligere finansiering og/eller generere tilstrækkelig arbejdskapital til at finansiere vores forretninger, vores evne til at etablere og/eller opretholde et stort, voksende grundlag af produktive forretningspartnere, evnen til at udvikle og/eller opretholde vores voksende partnerprogrammer, evnen til at opnå og opretholde et digitalt kuponindhold på vores websted, risiciene i forbindelse med Ominto's evne til at styre sin vækst, herunder nøjagtig planlægning og prognosticering af sine økonomiske resultater, konkurrencesituationen inden for Ominto's forretningsområde. Omintos evne til at beskytte forbrugerdata og vores intellektuelle ejendomsret, evnen til at tilpasse sig de mobile og teknologiske forandringer, behovet for at håndtere love og regler, skatter og risikoen for tvister herom, Ominto's evne til at håndtere usikkerhedsmomenter i det internationale forretningsliv sammen med andre risici og potentielle faktorer, der kunne påvirke Omintos forretningsområde og økonomiske resultater, der findes i Omintos oplysninger, der indgives til den amerikanske Securities and Exchange Commission (SEC), herunder årsberetningen på formular 10-K for det skatteår, der blev afsluttet den 30. september 2014.

Tom Vogl
DubLi.com
investorrelations@ominto.com

DubLi Cash Back Holiday Savings

Information om Ominto, Inc.

Ominto, Inc.
6750 N. Andrews Avenue, Suite 200
33309 Fort Lauderdale, Florida

Om DubLi.com DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando og Expedia. Siden Michael Hansen grundlagde virksomheden i 2003, har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network, et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber. DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.