Ominto, Inc.

DubLi Network tilfører ledende networker til det voksende team i Indien, Mellemøsten og Asien

Del

- Vinod Kumar, tidligere MonaVie Black Diamond, slutter sig til DubLi Network

SEATTLE, WA and BELLEVUE, WA –18. november 2015 –DubLi Network, som via deres cash back shopping platform DubLi.com er verdens største e-handels network marketing firma, annoncerer i dag at Vinod Kumar har tilsluttet sig DubLi Network.

Hr. Kumar slutter sig til DubLi Network i kølvandet på en 14 år lang og succesfuld karriere i network marketing industrien. Tidligere i hans karriere har han fungeret som regional manager hos både Johnson & Johnson og Novo Nordisk. Han forlod sin professionelle karriere for at blive del af network marketing industrien, for at fejre livet, blive en global succeshistorie og for at påvirke andre til at opnå deres drømme. I den tid han var hos MonaVie, opbyggede Hr. Kumar et team på ca. 65.000 mennesker i Indien, Malaysia, Mellemøsten, UK, USA og Singapore.

”En af nøglefaktorerne for at få succes med et network marketing firma er en bred global tilstedeværelse, et visionært ledelsesteam med høje etiske standarder, kvalitetsprodukter, opnåelige langsigtede indtjeningsmuligheder og et troværdigt ry i branchen.” udtaler Hr. Kumar. ”DubLi Networks muligheder giver mening, fordi DubLi’s vision er baseret på e-handlens fremtid. Når denne kombineres med den afprøvede metode med direkte salg, så giver DubLi Networks forretning den perfekte kombination for vækst, og den giver Ambassadørerne mulighed for at introducere et maksimalt antal online shoppere til cash back konceptet og dets fordele. Mit mål med DubLi Network er at skabe personlige succeshistorier for vores team, og over de næste 5 år, opbygge et uovertruffet globalt e-handels imperium på tværs af 100 lande.

”Det er ledere som Vinod, vi ønsker at tiltrække til DubLi Network og vores unikke og værdifulde forretningsmodel”, fortæller grundlægger og Executive vice President af forretningsudvikling hos DubLi, Michael Hansen. ”Vi er glade for at han tilslutter sig DubLi Network teamet, og vi sætter stor pris på hans passionerede tilgang til vores forretning og succes”.

DubLi Network er et sofistikeret Network Marketing firma indenfor e-handel, som er baseret på cash back shopping og rejser. De er en global leder i at skabe network marketing e-business muligheder til uafhængige Ambassadører i næsten 100 lande. DubLi Network tilbyder deres Ambassadører en mulighed for at få en ekstra indkomst ved at markedsføre deres online cash back shopping portal og forhandle medlemskaber via DubLi.com. Få mere information på www.dublinetwork.com

Om DubLi.com                
DubLi.com er en førende global aktør inden for nethandel og Cashback belønninger til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. E-handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan betjene 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer for at styrke sin globale tilstedeværelse på e-handelområdet og fremme salget i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando, Groupon og Expedia.

Siden grundlæggelsen af Michael Hansen i 2003 har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber.

DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.

Fremadrettede udsagn

Dette dokument indeholder udsagn om fremtiden, hvilket er forbundet med væsentlige risici og usikkerhedsfaktorer. Alle andre udsagn end fremlæggelse af historiske kendsgerninger i denne pressemeddelelse vedrørende Omintos strategi, fremtidige operationer, fremtidige finansielle positioner, mulige aktivitetsområder og ledelsens målsætninger er betragtninger over, hvad fremtiden kan bringe. Uden at begrænse den generelle betydning af det foregående bruges ord, som specifikt skal markere, at dette er fremadrettede betragtninger og spekulationer. Dette er ord som "må", "vil", "til", "planlægge", "forvente", "tro", "forudse", "har til hensigt," "kunne", "ville", "vurdere", "mål" eller "fortsætte" og lignende vendinger (eller deres modsatte betydning). Disse fremadrettede udsagn omfatter blandt andet udsagn om ledelsens estimater vedrørende fremtidige indtjeninger og finansielle præstationer og andre udsagn om ledelsens formodninger, hensigter eller mål. Ominto vil måske ikke rent faktisk opnå de forventninger, der videregives i de fremadrettede udsagn, og man må ikke fæste blind tillid til Ominto's udsagn om fremtiden. Disse fremadrettede udsagn er forbundet med risici og og usikkerhedsmomenter, der kunne få de faktiske resultater til at adskille sig håndgribeligt fra de forventninger, der beskrives i de fremadrettede udsagn, herunder men ikke begrænset til: Vores evne til at opnå kundernes og/eller markedernes accept af vores medlemsrettede Cashback program, vores evne til at tiltrække kunder, der køber gennem vores websted, vores evne til at etablere yderligere finansiering og/eller generere tilstrækkelig arbejdskapital til at finansiere vores forretninger, vores evne til at etablere og/eller opretholde et stort, voksende grundlag af produktive forretningspartnere, evnen til at udvikle og/eller opretholde vores voksende partnerprogrammer, evnen til at opnå og opretholde et digitalt kuponindhold på vores websted, risiciene i forbindelse med Ominto's evne til at styre sin vækst, herunder nøjagtig planlægning og prognosticering af sine økonomiske resultater, konkurrencesituationen inden for Ominto's forretningsområde. Omintos evne til at beskytte forbrugerdata og vores intellektuelle ejendomsret, evnen til at tilpasse sig de mobile og teknologiske forandringer, behovet for at håndtere love og regler, skatter og risikoen for tvister herom, Ominto's evne til at håndtere usikkerhedsmomenter i det internationale forretningsliv sammen med andre risici og potentielle faktorer, der kunne påvirke Omintos forretningsområde og økonomiske resultater, der findes i Omintos oplysninger, der indgives til den amerikanske Securities and Exchange Commission (SEC), herunder årsberetningen på formular 10-K for det skatteår, der blev afsluttet den 30. september 2014.

Nøgleord

Kontakter

Tom Vogl
DubLi.com
investorrelations@ominto.com

Links

Information om Ominto, Inc.

Ominto, Inc.
Ominto, Inc.
6750 N. Andrews Avenue, Suite 200
33309 Fort Lauderdale, Florida

https://eu.dubli.com/
DubLi Network er et sofistikeret Network Marketing firma indenfor e-handel, som er baseret på cash back shopping og rejser. De er en global leder i at skabe network marketing e-business muligheder til uafhængige Ambassadører i næsten 100 lande. DubLi Network tilbyder deres Ambassadører en mulighed for at få en ekstra indkomst ved at markedsføre deres online cash back shopping portal og forhandle medlemskaber via DubLi.com. Få mere information på www.dublinetwork.com Om DubLi.com DubLi.com er en førende global aktør inden for nethandel og Cashback belønninger til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. E-handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan betjene 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer for at styrke sin globale tilstedeværelse på e-handelområdet og fremme salget i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando, Groupon og Expedia. Siden grundlæggelsen af Michael Hansen i 2003 har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber. DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.