Ominto, Inc.Ominto, Inc.

DubLi Network tilføjer ledende networker i Mellemøsten og Afrika

Del

Ahmed Emad El Din Morad, tidligere leder hos QNET, slutter sig til DubLi Network

SEATTLE, WA and BELLEVUE, WA – November 24, 2015 – DubLi Network, som via deres cash back shopping platform DubLi.com er verdens største e-handels network marketing firma, annoncerer i dag at Ahmed Emad El Din Moradhar tilsluttet sig DubLi Network.

Mr. Morad, 31, slutter sig til DubLi Network efter en karriere hos QNET, hvor han opbyggede et team på ca. 60.000 mennesker på tværs af lande som Egypten, Marokko, De forenede Arabiske Emirater og Storbritannien. Han er kendt for at være vært ved events med over 100.000 deltagere. Hr. Morad gik ind i network marketing industrien i 2009, og sidenhen har han draget stor fordel af det ubegrænsede potentiale dette marketing segment tilbyder iværksættere i forholdet til at omsætte deres drømme og ambitioner. Før han gik ind i denne industri, havde han studeret til El-ingeniør og ejede en kæde af butikker med senge og soveudstyr. Hr. Morad har base i Egypten.

”I network marketing industrien er visionært lederskab og et solidt produktsortiment vigtige elementer for at få succes,” siger Hr. Morad. ”Ulig andre i denne industri, tilbyder DubLi Network deres Ambassadører et produkt med global tiltrækning – de hjælper almindelige mennesker med at spare penge på at handle dagligdags ting på nettet. DubLi Network er en god forretningsmulighed, og jeg tror at enhver rigtig networker kan, og vil se den samme mulighed.”

Michael Hansen som er grundlægger og Executive Vice President af forretningsudvikling hos DubLi Network, har følgende kommentar til dagens nyhed: ”At Ahmed tilslutter sig DubLi Network teamet, understreger endnu engang firmaets fundament, omdømme og fremtidsudsigter. DubLi Network kan tiltrække lederprofiler som Ahmed på grund af det værdifulde produkt, det attraktive indtjeningspotentiale og vores voksende position indenfor e-handel og network marketing sektoren. DubLi Network kombinerer den værdifulde network marketing forretningsmodel med global digital handel med varer og services på nettet, hvor forbrugere over hele verden kan tjene penge, dermed har de skabt en perfekt strategisk forbindelse mellem online og offline segmentet.”

DubLi Network er et sofistikeret Network Marketing firma indenfor e-handel, som er baseret på cash back shopping og rejser. Firmaet er globalt ledende i at skabe network marketing e-business muligheder til uafhængige Ambassadører i næsten 100 lande. DubLi Network tilbyder deres Ambassadører en mulighed for at få en ekstra indkomst ved at markedsføre deres online cash back shopping portal og forhandle medlemskaber via DubLi.com. Få mere information på www.dublinetwork.com

 Om DubLi.com

DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando, Groupon og Expedia.

Siden Michael Hansen grundlagde virksomheden i 2003, har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network, et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber.

DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.

Fremadrettede udsagn

Dette dokument indeholder udsagn om fremtiden, hvilket er forbundet med væsentlige risici og usikkerhedsfaktorer. Alle andre udsagn end fremlæggelse af historiske kendsgerninger i denne pressemeddelelse vedrørende Omintos strategi, fremtidige operationer, fremtidige finansielle positioner, mulige aktivitetsområder og ledelsens målsætninger er betragtninger over, hvad fremtiden kan bringe. Uden at begrænse den generelle betydning af det foregående bruges ord, som specifikt skal markere, at dette er fremadrettede betragtninger og spekulationer. Dette er ord som "må", "vil", "til", "planlægge", "forvente", "tro", "forudse", "har til hensigt," "kunne", "ville", "vurdere", "mål" eller "fortsætte" og lignende vendinger (eller deres modsatte betydning). Disse fremadrettede udsagn omfatter blandt andet udsagn om ledelsens estimater vedrørende fremtidige indtjeninger og finansielle præstationer og andre udsagn om ledelsens formodninger, hensigter eller mål. Ominto vil måske ikke rent faktisk opnå de forventninger, der videregives i de fremadrettede udsagn, og man må ikke fæste blind tillid til Ominto's udsagn om fremtiden. Disse fremadrettede udsagn er forbundet med risici og og usikkerhedsmomenter, der kunne få de faktiske resultater til at adskille sig håndgribeligt fra de forventninger, der beskrives i de fremadrettede udsagn, herunder men ikke begrænset til: Vores evne til at opnå kundernes og/eller markedernes accept af vores medlemsrettede Cashback program, vores evne til at tiltrække kunder, der køber gennem vores websted, vores evne til at etablere yderligere finansiering og/eller generere tilstrækkelig arbejdskapital til at finansiere vores forretninger, vores evne til at etablere og/eller opretholde et stort, voksende grundlag af produktive forretningspartnere, evnen til at udvikle og/eller opretholde vores voksende partnerprogrammer, evnen til at opnå og opretholde et digitalt kuponindhold på vores websted, risiciene i forbindelse med Ominto's evne til at styre sin vækst, herunder nøjagtig planlægning og prognosticering af sine økonomiske resultater, konkurrencesituationen inden for Ominto's forretningsområde. Omintos evne til at beskytte forbrugerdata og vores intellektuelle ejendomsret, evnen til at tilpasse sig de mobile og teknologiske forandringer, behovet for at håndtere love og regler, skatter og risikoen for tvister herom, Ominto's evne til at håndtere usikkerhedsmomenter i det internationale forretningsliv sammen med andre risici og potentielle faktorer, der kunne påvirke Omintos forretningsområde og økonomiske resultater, der findes i Omintos oplysninger, der indgives til den amerikanske Securities and Exchange Commission (SEC), herunder årsberetningen på formular 10-K for det skatteår, der blev afsluttet den 30. september 2014.

Nøgleord

Kontakter

Tom Vogl
DubLi.com
investorrelations@ominto.com

Billeder

Links

Information om Ominto, Inc.

Ominto, Inc.
Ominto, Inc.
6750 N. Andrews Avenue, Suite 200
33309 Fort Lauderdale, Florida

https://eu.dubli.com/
DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando, Groupon og Expedia. Siden Michael Hansen grundlagde virksomheden i 2003, har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network, et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber. DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.