Dronningens ceremonimester lærer fynske ledere god ledelse

Som leder er den vigtigste opgave at lede medarbejderne, og derfor vil Lederne Fyn på en konference give konkrete og anvendelige ledelsesværktøjer til god personaleledelse. Konferencen finder sted onsdag den 27. april klokken 13 i Odense Congress Center. På konferencen får ledere et indblik i, hvordan man bliver i stand til at skabe og fastholde en god udvikling og gode rammer for medarbejderne.

Kim Kristensen er oberst og ceremonimester for Kongehuset. Han formår at lede sine medarbejdere i en tydelig retning, hvad enten arbejdspladsen hedder krigszone eller kongehus.

Kim Kristensen vil blandt andet fortælle om, hvorfor han mener, at anerkendelse og tilstedeværelse er væsentlige elementer, hvis man skal lykkes som leder.

Lars Mogensen, som er underviser, forfatter og konfliktcoach, vil fortælle om, hvordan man kan undgå konflikter og løse dem, og hvordan konflikter mellem medarbejderne håndteres.

Direktør for Nordea-fonden Henrik Lehman Andersen vil, med sine erfaringer med værdibaserede ledelse i Odense Zoo, give indblik i, hvordan man får stærkt motiverede og dygtige medarbejdere.

Afdelingsformand for Lederne Fyn, Karsten Kjærby ser især frem til at høre om oplægsholdernes personlige oplevelser og lægger ikke skjul på, at han har voldsomt store forventninger til dette års forårskonference:

- Både Lars Mogensen og Henrik Lehman Andersen er fantastiske mennesker, jeg personligt har haft glæden af at tale med, og Kim Kristensen har jo blandt andet været Årets Leder, siger Karsten Kjærby.

Konferencen hos Odense Congress Center er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Karsten Kjærby
Lederne Fyn
Tlf.  3030 9288
E-mail karsten.kjaerby@lederne.dk