MoneyArcher.com

Donald Trump lancerer lån i Danmark

I næste måned bliver et nyt lån lanceret i Danmark. Donald Trump kommer med egne ord til at revolutionere det Europæiske lånemarked.

I en pressemeddelse er der netop blevet meddelt at Trump International Loan bliver en realitet fra Maj måned (se pressemeddelsen her).

Trump International Loan starter med at låne penge ud til Danskere, Svenskere, Nordmænd og Tyskere. Der er tale om lån uden sikkerhed, i daglig tale også kaldet forbrugslån, men til en rente som i mange tilfælde sagtens kan konkurrere med billån og banklån, som ellers normalt kræver sikkerhed i eksempelvis bolig.

"Det er et helt nyt forretningsområde for Trump, så det bliver rigtigt spændende, at se præcist hvordan produktet bliver udformet" udtaler Rolf fra MoneyArcher.com, og han forsætter, "Der er helt sikkert en masse som ryster i bukserne nu. Forbrugslån til en rente på 2,95% vil kunne stjæle kunder fra både online långivere, men også de traditionelle banker skal overveje hvad de kan gøre, for ikke at blive overhalet af denne nye spiller".

”I look forward to helping the Europeans with their financials because they need it. There are some great people in Europe, that need my help” – Trump, 1/4/2019

Det er muligt at læse mere om det nye lån lige her. Her kan eksempelvis læses at det bliver muligt at låne helt op til 1 million kroner uden at stille sikkerhed.

Mange bankfolk vil nok kalde det et skørt projekt, og tænke det ikke er muligt at give så store lån uden sikkerhed til en så lav rente. Rolf fra MoneyArcher.com pointere dog at Donald Trump lige netop er kendt for at overraske på helt stort plan, og lige meget hvad, så er det noget som kommer til at ændre lånemarkedet i de lande som de lancerer det nye lån i.

Information om MoneyArcher.com

MoneyArcher.com
Borupvang 2b

Moneyarcher.com giver danskerne en oversigt over de bedste lån. MoneyArcher.com gør det lidt nemmere at undgå at låne penge det dyreste sted.

Følg pressemeddelelser fra MoneyArcher.com

Flere pressemeddelelser fra MoneyArcher.com