Direktør for Danske Lotteri Spil stopper i Danske Spil

Efter 6,5 år som administrerende direktør for Danske Lotteri Spil (DLO) i Danske Spil har Pernille Mehl valgt at stoppe.

Pernille Mehl har fået et nyt job som administrerende direktør i en tech-virksomhed, men fortsætter i DLO til senest den 1. november.

I løbet af sine 6,5 år har den afgående DLO-direktør forandret, moderniseret og i det hele taget sat sit præg på Danske Spil, hvorfor det også ærgrer selskabets administrerende direktør, Nikolas Lyhne-Knudsen, at Pernille Mehl stopper.

’’Pernille har sammen med sit eget team og i samarbejde på kryds og tværs af hele Danske Spil leveret en utrolig flot indsats og imponerende resultater i DLO, som betyder, at vi i dag står med meget stærke og konkurrencedygtige brands inden for vores talspil. Solide og moderne brands, der leverer en høj omsætning. Derudover har Pernille været med til at styrke vores unikke kultur i Danske Spil’’, fortæller Nikolas Lyhne-Knudsen og fortsætter:

”Jeg vil derfor gerne benytte lejligheden til at sige tusind tak til Pernille og stort tillykke med de nye udfordringer, og så er jeg er glad for, at Pernille har god tid til at følge opgaverne helt til dørs og sige ordentligt farvel i efteråret’’.

Pernille Mehl kan endnu ikke løfte sløret for, hvor hun præcis skal hen, men hun kan fortælle, at det er en spændende mulighed, som hun ikke kunne takke nej til, og som hun glæder sig til at tage fat på:

’’Jeg har nydt hver eneste dag i Danske Spil, så det er med vemod, at jeg skal sige farvel. Jeg føler mig stolt og heldig over at have været omgivet af så kompetente kollegaer, som i fællesskab har været med til at skabe en stærk forretning, og jeg føler mig derfor helt tryg ved at skulle spille bolden videre. Danske Spil kommer dog ikke til at slippe helt for mig. Lotto app’en og mit PLUS abonnement vil altid være en vigtig del af mig,”, siger Pernille Mehl.

Kontakt:
Michael Ørtz Christiansen, presserådgiver i Danske Spil, tlf: 61334230

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!