Din virksomhed skriger efter bedre digital marketing

Digital marketing er ikke bare ved at være det nye sort, det er det allerede. Din virksomhed kan simpelthen ikke overleve på markedet, hvis ikke jeres digitale front spiller optimalt.

I nogle virksomheder vil I med fordel kunne tage ny aspiranter ind i virksomheder, som er helt nyudklækket fra universitetet. Den digitale markedsføring er forholdsvis ny, og ungdommen ved om nogen, hvordan vi mennesker bruger de digitale platforme.

Digital marketing øger jeres kundekreds

Markedsføring kan spores flere hundrede år tilbage i tiden - måske endda tusinder. Hver gang et marked opstår, kommer også konkurrence. Konkurrencen på et marked betyder, at der er flere interessenter, som kunderne skal orientere sig efter.

Det store spørgsmål, som alle virksomheder skal spørge sig selv om, og alle marketingsstrategier skal give svar på, er: Hvorfor skal kunden vælge dit produkt. Når konkurrenten tilbyder noget, der holder længere, ser bedre ud eller er billigere - hvorfor så vælge jer?

I Danmark er det ifølge lovgivning ulovligt at reklamere mod en konkurrerende virksomhed. Så virksomhed a skal fortælle kun ved at fremhæve gode ting ved sit eget produkt, hvorfor a's produkt er bedre end b's. Noget vores politikere godt kunne lære en del af.

Den digitale marketing er ikke meget anderledes, se mere her. Den største, primære forskel er, at konkurrencen foregår på en anden platform. Kunderne vælger ikke længere dit brand, fordi I er på en fodboldtrøje eller et reklameskilt. I skal på Instagram og måske sponsorere esport i stedet?

Få unge, nyuddannede mennesker ind i jeres virksomhed

Den digitale tidsalder er ikke ny. Så argumentet med, at de gamle nisser på arbejdsmarkedet ikke har fattet, hvordan man bruger en computer eller de sociale medier, er intet andet end en stor joke. Men de unge skal stadig ansættes i din virksomhed til at hjælpe med digital marketing.

De kan styrke jeres position over for den unge målgruppe. Der er unægtelig popkulturelle tendenser, ny medier osv., som I bare ikke kender til jeres virksomhed. Her skal de unge med på banen og tage jer i hånden.

Derudover har de den nyeste og fremmeste viden på området igennem deres universitet eller professionsuddannelse.

Se virksomheden vokse

Kan virksomheden vokse stødt på baggrund af jeres geniale digitale marketingsstrategi. Ja, selvfølgelig kan I det, men den skal virkelig være genial.

Alle virksomheder markedsfører deres virksomhed online, hvis de ikke gør det, har de allerede tabt. Kunderne finder ikke længere deres varer ved at tage ind i en fysisk butik, den tid er for længst forbi.

Kunderne finder deres varer på nettet. Enten ved at søge sig frem til produkter, som kunne have interesse. Eller ved at følge de annoncer, der er på hjemmesider, sociale medier eller YouTube.

Hvis I har en strategi for, hvordan jeg produkt kan møde kunderne og hvordan det adskiller sig fra flokken, så har I potentielt stor mulighed for at hive kunder og omsætning hjem. Først kommer strategien, så kommer implementeringen.

Derfor er granitskærver populære blandt danske boligejere21.6.2022 07:00:00 CEST | Blog

Det er ikke nyt, at man kan købe granitskærver. Det har man derimod kunnet i mange år. I løbet af de senere år er det dog blevet et populært valg blandt danske boligejere, da flere og flere har fået øjnene op for dem. Det er naturligvis ikke uden grund, at det netop er granitskærver, der oplever en stor popularitet hos de danske boligejere. Faktisk er der flere forskellige grunde til, hvorfor de er blevet populære. Er det noget, du har overvejet, bør du naturligvis blot læse med herunder. Kan bruges til rigtig mange formål En af de klare grunde til, at det er blevet en populær løsning hos danske boligejere er, at man kan bruge granitskærver til et hav af formål. Derfor har de fleste også et eller andet formål i haven, indkørslen e.l., hvor det er ideelt at gøre brug af de populære sten. En stor del af dem, der ender med at købe granitskærver, køber dem dog, fordi de skal bruge dem til en indkørsel, gårdsplads e.l. Det er dog ikke altid det formål, de købes med. Mange køber dem nemlig o

Derfor er ukuleler blevet så populære3.6.2022 00:50:00 CEST | Pressemeddelelse

Du har sikkert set flere deltagere i X Factor bruge en ukulele i stedet for en traditionel guitar. Og selvom Martin Jensen, som i flere år har været en del af dommerpanelet i X Factor ikke er begejstret for dette instrument, så er det en kendsgerning, at netop ukuleler vinder frem blandt danske musikere. En ukulele er et musikalsk instrument, der minder om en guitar, uden egentlig at være det. Den er mindre i størrelse og har en anden lyd. Ukulelen har eksisteret i århundreder, men den er blevet særligt populær inden for de senere år. En af grundene til dens popularitet er, at den er relativt billig sammenlignet med guitarer. Læs mere her i artiklen om, hvorfor ukulelen er steget så meget i popularitet, og hvor du kan få fat på en.

Flexleasing er blevet en meget populær måde at lease en bil på2.6.2022 00:40:00 CEST | Pressemeddelelse

Traditionel leasing af biler har altid været en populær finansieringsform, men det ser sig efterhånden overhalet af flexleasing. Flexleasing er blevet endnu mere populært blandt danskere, der har behov for en bil til hverdag. Denne form for leasing giver dig mulighed for at være mere fleksibel med hensyn til vilkårene i din leasingaftale. Der er flere pendlere, der tyr til denne leasingmulighed for at spare penge på at pendle med offentlig transport eller for at slippe for den kapitalbinding, der er uundgåelig ved køb af en bil. Læs mere om flexleasing, og hvorfor det er så populært i artiklen herunder.