DI Service

DI Services bestyrelse har fået ny formand og næstformand

DI Service har fået ny formand og næstformand. På generalforsamlingen fredag den 25. maj blev adm. direktør for ISS Danmark, Flemming Bendt, valgt som ny bestyrelsesformand i DI Services bestyrelse. Flemming Bendt afgav næstformandsposten og afløser adm. direktør Jesper Busk fra JKS A/S. Chef for PostNord Danmark, Peter Kjær Jensen, blev samtidig konstitueret næstformand.

Desuden blev adm. direktør Henrik Luxhøj, Berendsen Textil Service A/S valgt som nyt bestyrelsesmedlem.

- Det har været en fornøjelse at være formand for en branche, som i den grad stiller krav til sig selv om at levere en god service på ordentlige vilkår. Jeg har været formand for DI Service i seks år. Nu er det tid til, at der kommer nye kræfter til. Jeg glæder mig til at fortsætte samarbejdet med de mange dygtige virksomheder i DI Service, siger Jesper Busk, adm. direktør i JKS A/S.

- Jeg er stolt over at blive valgt som formand for DI Service. Jeg ser frem til at fortsætte arbejdet med at skabe endnu bedre rammer for de danske servicevirksomheder. De voksende udfordringer, vi allerede nu oplever i forhold til at sikre nok medarbejdere til vores virksomheder, er en af de ting, som jeg, sammen med den øvrige bestyrelse, vil stille skarpt på. Det er helt afgørende for, at vi som branche kan bidrage til fortsat vækst og velfærd i Danmark, siger Flemming Bendt, adm. direktør i ISS Danmark.

DI Services bestyrelse ser efter generalforsamlingen således ud:

- Adm. direktør Jesper Busk, JKS A/S
- Adm. direktør Flemming Bendt, ISS Facility Services A/S
- Adm. direktør Henrik Dahl Jeppesen, DEAS A/S
- Adm. direktør Tom Laursen, Securitas A/S
- Divisionsdirektør Jesper Skou, Siemens A/S
- Adm. direktør Henrik Luxhøj, Berendsen Textil Service A/S
- Adm. direktør Ole Knudsen, G4S Security Services A/S
- Adm. direktør Jørgen Utzon, COOR Service Management A/S
- Direktør Jacob Kølle Christensen, Pareta A/S
- Adm. direktør Stine Von Christierson, Forenede Care A/S
- Adm. direktør Claus Fibiger, Lindpro A/S