DI Roskilde/Køge Bugt udvider bestyrelsen og får ny formand

Bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt er blevet udvidet med to medlemmer. På foreningens generalforsamling blev direktør Morten Hovmøller, Gorm Hansen & Søn A/S, og adm. direktør Jesper Nordby, Brdr. K. Hansen A/S, valgt ind i bestyrelsen. De repræsenterer bygge- og anlægsbranchen, og valget er en følge af sammenlægningen mellem Dansk Byggeri og DI.

Efter 3 år som formand ønsker Carsten K. Jensen, CEO i CKJ Steel A/S, at forsætte som menigt medlem af bestyrelsen. Bestyrelsen valgte Jeanet Løgsted, direktør i Scantox A/S, som ny formand.

Keld G. Nielsen, Supply Chain direktør i Stryhns A/S, fortsætter som næstformænd.

DI Roskilde/Køge Bugts bestyrelse ser herefter således ud:

Jeanet Løgsted, adm. direktør, Scantox A/S
Keld G. Nielsen, Supply Chain direktør, Stryhns A/S
Morten Hovmøller, direktør, Gorm Hansen & Søn A/S
Mikkel Friis-Holm, ejer og adm. direktør, Friis-Holm Chokolade A/S
Hanne Zinck Jørgensen, COO & partner, Novio Packaging A/S
Carsten K. Jensen, CEO, CKJ Steel A/S
Jørn Stryger, fabriksdirektør, CP Kelco ApS
Thomas Krøyer, Group CEO, LEMAN Int. System Transport A/S
Martin Vestergaard, direktør, Power Stow A/S
Pia Larsen, adm. direktør, MJ Service A/S
Christian Midé-Andersen, COO – fabriksdirektør, F. Junckers Industrier A/S
Jesper Nordby, adm. direktør, Brdr. K. Hansen A/S

Følg Dansk Industri på:

For yderligere oplysninger kontakt chefkonsulent i DI Anders Hjorth Jensen, tlf. 2713 4989 eller aje@di.dk

Jeanet Løgsted, direktør i Scantox A/S. Foto: Claus Sall.

Chefkonsulent Anders Hjorth Jensen
Mail: aje@di.dk

Lokale virksomheder i Region Sjælland får regning på 73 millioner kroner1.7.2021 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Holbæk, Roskilde, Greve og Næstved er de eneste kommuner i Region Sjælland, der stadig opkræver dækningsafgift. Det betyder, at virksomhederne i de fire kommuner tilsammen får en regning på 73,2 millioner kroner. En regning som virksomhederne på resten af Sjælland slipper for. Udfas dækningsafgiften, og lad os få et afgiftsfrit Sjælland, lyder opfordringen fra DI Vestsjælland og DI Roskilde/Køge Bugt.

Prismodtager: En læreplads modner både fagligt og menneskeligt11.6.2021 10:03:43 CEST | Pressemeddelelse

Hun ankom som en ung, lidt genert, nybagt mor, men er gennem sin læretid vokset både personligt og fagligt. Hun er altid villig til at tage en ekstra opgave, hvis det hjælper hendes kolleger hos virksomheden Lyreco Danmark A/S i Roskilde. Og hun er ofte med til at give kollegerne et smil på læben. Det er grunden til, at Cecilie Lindkvist Nielsen vinder DI Roskilde/Køge Bugts Lærlingepris 2021.