DI - Dansk Industri

DI og 3F Transport har indkaldt forhandlingsudvalg til slutforhandlinger

Efter længerevarende, intensive forhandlinger mellem DI og 3F Transport har parterne indkaldt deres forhandlingsudvalg i dag torsdag kl. 14.30 med henblik på at forsøge at opnå gennembrudsforlig på Fællesoverenskomsten, der dækker lagerarbejdere, chauffører og havnearbejdere. Aftalerne mellem DI og 3F Transport sætter rammerne for 40.000 medarbejdere på godt 900 virksomheder på transportområdet, der er medlem af DI.

Forhandlingerne foregår i Industriens Hus og vil køre uden bagkant. Der er ikke planlagt doorstep-pressemøde før forhandlingerne.

Fra 3F Transport er forhandlerne formand, Jan Villadsen, forhandlingssekretær Flemming Overgaard og forhandlingssekretær Karsten Kristensen. Fra Dansk Industris føres forhandlingerne af adm. direktør Lars Sandahl Sørensen og viceadm. direktør Kim Graugaard.

Følg os på:

Yderligere oplysninger fås hos pressechef Per Geckler Møller på PGM@di.dk eller tlf. 2949 4434

Information om DI - Dansk Industri

DI - Dansk Industri