Dette er verdens bedste IT-investering lige nu

Danskudviklet software designet til Google Analytics går på børsen i London. Med en enorm vækst siden lancering i 2016 analyserer Fastbase Inc. nu over 6 milliarder website besøgende om måneden. Dermed er Fastbase nu godt på vej til at blive en global succes.

Den næste generation af CRM-software udviklet af Fastbase er klar til lancering i foråret 2019 til 50 millioner Google Analytics brugere.

Omkring en million virksomheder og topbrands fra hele verden anvender allerede Fastbase software til at analysere deres webtrafik, herunder anerkendte virksomheder som KPMG, ISS, Falck, LinkedIn, Capgemini, Royal Bank of Scotland, BMW og UPS.

Softwaren der er udviklet af Fastbase kan identificere hvilke virksomheder, der besøger din virksomheds website, hvilke sider der bliver besøgt mest, og hvilke besøgende der er potentielle kunder. Softwaren er dermed med til at kortlægge de besøgendes interesser, og et stærkt værktøj til at optimere både salg og marketing.

Softwaren kan installeres på ethvert website, men er også udviklet som et modul til Google Analytics. Herved kan du via få klik, uden yderligere installation, få adgang til at se hvilke virksomheder, der besøger din virksomheds website. Virksomheder kan få adgang til sine data ved at benytte sin Google Analytics konto.

Som noget helt nyt kan fastbase nu også fortælle hvilke virksomheder, der søger på Google, og ikke mindst hvad de søger efter. Det nye software er netop lanceret i Danmark i en betaversion på https://inmarketleads.fastbase.co.uk

På baggrund af den rivende udvikling og enorme succes har Fastbase igangsat processen med at blive noteret på London Stock Exchange i foråret 2019.

Sidste frist for reservering af aktier i Fastbase Inc.: 16. Januar, 2019.

Du kan foretage reservationen af ​​aktier til investor@fastbase.com eller bruge aktie reservationsformularen

Fastbase er en amerikansk virksomhed stiftet i 2015, hvis primære formål er at analysere verdens webtrafik og gøre den tilgængelig for virksomheder, herunder at servicere Google annoncører og Google Analytics brugere verden over. Fastbase er registreret som globalt trademark.

Big Data 2019 Market Revolutionized by Fastbase’s Next Generation Web Analytics18.1.2019 10:00:49 CETPressemeddelelse