Detailkæde opruster digitalt: Nu lanceres MitBiltema

Detailgiganten Biltema, der ellers satser hårdt på de fysiske kundeoplevelser, opruster nu digitalt. Det nye MitBiltema skal gøre kundeoplevelsen bedre.

Detailkæden MitBiltema lancerer nu et online fordelsprogram. Ifølge Jacob Møller er det særligt tiltænkt storshoppere, der kan få rabatter og gemme kvitteringer online. Foto: Steen Knarberg

Med 11 varehuse i Danmark og flere på vej er Biltema i kraftig vækst. Men det er ikke kun fysisk, der ekspanderes. Også online udvider detailkæden sin tilstedeværelse og lancerer nu fordelsprogrammet MitBiltema. Her kan kunderne få lagret deres kvitteringer digitalt, lave digitale indkøbslister og få gode rabatter på udvalgte produkter, og det er gratis at være medlem.

– De fysiske varehuse er stadig rygraden, også i fremtidens Biltema. Vi vægter de fysiske kundeoplevelser højest, og det bliver vi ved med. Men sideløbende har vi fokus på at udvikle os online og forbedre den digitale oplevelse. Det er jo ofte online, at handlen starter, fortæller Jacob Møller, der er direktør i Biltema Danmark.

Lettere for storshoppere
Ifølge Jacob Møller er MitBiltema særligt tiltænkt storshopperne i de danske varehuse.

– Vi har en del faste kunder, som altid handler hos os og ofte køber stort ind. Skal man for eksempel bygge en ny terrasse eller give bilen en større omgang, kommer der jo ofte en del varer i kurven, og der er det bare rart at have kvitteringerne samlet online, så man ikke skal bekymre sig om krøllede boner.

Biltemakunder kan gratis oprette en bruger på MitBiltema.dk.

Biltemaer med 140 varehuse en af Nordens største detailkæder. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. www.biltema.dk