Det miljøvenlige valg af årets juletræ

Stig Pedersen hos PlanteCenter Fyn er stolt af at kunne sende danskproduceret juletræer af den allerbedste kvalitet, direkte hjem til danskernes stuer. Med tanke på miljøet bliver hvert juletræ først fældet, når det er bestilt. På denne måde bliver der ikke fældet flere træer end der skal bruges og samtidig er hvert eneste træ, der sendes af sted, så frisk som det kan blive.

Danskproduceret juletræer i prima kvalitet og leveret til døren

PlanteCenter Fyn forhandler udelukkende med danske producenter, der har mange års erfaring bag sig. Alle juletræerne er Nordmannsgran af den højeste klassificering, der kaldes ”Prima kvalitet”. Det er bestemt ikke nemt at opnå den klassificering og derfor er det også kun de smukkeste og mest veldyrket træer, der kan leve op til kravene. De træer, sælges hos PlanteCenter Fyn og de bliver leveret direkte til kundes dør.

Du kan forvente et juletræ med:

•        en smuk ensartet mørkegrøn farve
  •        en lige stamme, der er placeret i træets midte
  •        regelmæssig tæthed og ensartet afstand mellem grenkransene
  •        en flot symmetrisk facon

Derudover er Nordmannsgran for mange det foretrukne juletræ, da nålene stikker mindre og bliver på træet fremfor at sprede sig i hele stuen.

Juletræerne kan købes i potte eller fældet og klar til fod.

Juletræ til fod

Juletræerne til fod kan vælges i forskellige størrelser, der alle har fået boret et kegleformet hul i bunden af stammen. Du kan derfor vælge at stille juletræet i en fod med eller uden dorn. Når du vælger en juletræsfod med dorn, så er du helt sikker på at træet uden besvær kommer til at stå både fast og lige.

De to mindste juletræer fra PlanteCenter Fyn har begge en fod med i prisen. Til de større træer kan der tilkøbes en fod, hvis du ikke allerede har en derhjemme. Alle juletræerne kan passe både i den gammeldags juletræsfod eller i dén med vandbeholder. Vælg den med vandbeholder, hvis du ønsker et træ, der holder sig pænt længere.

Juletræ i potte

Denne smukke løsning på et juletræ til terrassen eller entréen er pottegroet fra starten. Det vil sige, at det i modsætning til mange andre juletræer, der sælges i potte, ikke har været gravet op fra en mark, for at blive placeret i en potte. De træer, der sælges hos PlanteCenter Fyn er vokset op i potten og har således alle deres rødder intakte.  Dette giver en helt anden kvalitet af juletræ. Det betyder også, at der er bedre mulighed for at plante træet ud fremfor at smide det ud, når julen er kimet af.

Juletræ i potte findes i to størrelser, der begge leveres med en flot julesæk omkring potten. Derudover medfølger en batteridrevet lyskæde, der kan lyse op både ude og inde. Du kan vælge at pynte træet eller blot lade det stå med lyskæden på. Et juletræ i potte er både en nem og smuk løsning, hvor du kan på ingen tid kan få skabt en hyggelig atmosfære i den mørke tid.

Overgiv dig til hyggen - PlanteCenter Fyn overtager besværet

Selvom julen bringer velsignet bud, så bringer den også travlhed til mange hjem. For der er så mange ting, der skal ordnes inden vi kan samles omkring træet juleaften. Slip for grannåle i bilen eller et desperat sidste-øjeblikskøb af et lettere halvvissent juletræ. Overlad opgaven til PlanteCenter Fyn – så får du leveret et smukt juletræ lige til døren.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.