Det Kongelige Teaters medarbejdere tager godt imod Kasper Holten som ny teaterchef

Det Kongelige Teater har i dag kunnet afsløre, at Kasper Holten fra den 1. september bliver ny teaterchef.

I den forbindelse udtaler Nicolai Bentsen, næstformand i teatrets samarbejdsudvalg og formand for de faglige organisationers kontaktudvalg:

- “Kasper Holten er et stærkt valg, som vil blive modtaget med stor glæde blandt hele personalet. Vi kender ham som en fremragende chef med meget stærke kommunikative egenskaber. At han samtidigt har en dyb forståelse for scenekunst og teatrets interne mekanismer, kan kun blive en fordel. Vi er velvidende om, at han ikke er en Messias med en pose penge i baglommen. Det Kongelige Teater har masser af udfordringer. Dem glæder vi os til at løse sammen med Kasper.“

Yderligere oplysninger:

Nicolai Bentsen, nibe@kglteater.dk, tlf. +45 28 97 59 73