Det imponerende hesteshow CAVALLUNA - CELEBRATION kommer til København!

CAVALLUNA I ROYAL ARENA 26. + 27. FEBRUAR 2022

Det imponerende hesteshow CAVALLUNA - CELEBRATION kommer til København!

Der er garanti for fremragende underholdning for hele familien!

CAVALLUNA, fra holdet bag APASSIONATA, er et af Europas mest populære hesteshows, der igennem årene har begejstret hundredtusinder af tilskuere! Nu kommer Cavalluna endelig til Danmark med showet ’Celebration’, der leverer underholdning i absolut verdensklasse. Publikum kan glæde sig til smukke heste, koreografi af høj klasse, følelsesladet musik og betagende effekter, alt sammen indrammet af en vidunderlig historie!

Historierne er skrevet af den Emmy-nominerede kreative instruktør Klaus Hillebrecht og byder bl.a. på en række af de smukkeste rytterhøjdepunkter fra tidligere shows, som endnu ikke har været vist i Danmark! Med „CELEBRATION!“ får publikum mulighed for at opleve de mest populære rytterteams og ridestile på helt nært hold. Fra magisk frihedsdressur og actionfyldt trickridning til harmonisk dressur.

Showets store stjerner er bl.a. Bartolo Messina, med betagende frihedsdressur, holdene omkring Luis Valença og Sebastián Fernández som mester i Doma Vaquera, Sylvie Willms med hendes 14 heste såvel som trickrytterne på Equipe Hasta Luego med deres actionfyldte stunts og den alsidige Giona-familie med Hungarian Post.

Fra imponerende friesere til elegante arabere og søde miniponyer - der er noget for enhver smag! Uanset om man er stor eller lille, så er er CAVALLUNA - „CELEBRATION!“ en kæmpe oplevelse!

Billetter og yderligere information om showet på www.livenation.dk eller www.cavalluna.com

Billetpriser:
Premium Package: 890,- + gebyr, PL1: 690,- + gebyr / PL2 590, + gebyr / PL3 490, + gebyr / PL4 390, + gebyr

Presale starter onsdag d. 13. oktober kl. 10.00 via livenation.dk
Billetsalget starter fredag d. 15. okt. kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

For pressebilleder og yderligere materiale: https://www.cavalluna.com/en/p...

For pressebilleder og yderligere materiale: https://www.cavalluna.com/en/press-portal/celebration

For yderligere info:

Live Nation – info@livenation.dk

Marketing og pressekontakt:

Jan Wagner – Heartball – 22 28 32 51 – jan.wagner@heartball.dk

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Heidi Degn
heidi@livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn, PDH Music og Luger Denmark er ligeledes en del af Live Nation Danmark familien. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.