Det finske nu metal-band Blind Channel kommer til Pumpehuset 5. marts.

BLIND CHANNEL: SICK AND DANGEROUS TOUR

5. MARTS 2023

PUMPEHUSET

Da Blind Channel fandt sammen tilbage i 2013 i det mørke Nordfinland var en ting sikkert: ”it was all about going big or going home”. Bandet blev anbefalet at synge på deres modersmål, men de nægtede. Det var aldrig en mulighed. Selvom det til starte med lukkede nogle døre, så fik bandet bare endnu mere lyst til at sparke dem ned.

Dette var præcis hvad de gjorde, da de vandt det finske melodigrandprix i 2021 og kom med til det største musikshow i Europa – Eurovision. Her faldt hele kontinentet pladask for Blind Channels brandvarme nu-metal hit ’Dark Side’. Nu var døren sparket ind, men dette var kun begyndelsen. Blind Channel er kun på vej op ad, og til marts kan vi få en smag på hvad der er i vente i fremtiden.

Billetsalget er startet 16. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p

Albumaktuelle Giolì & Assia spiller i Pumpehuset 14. marts 202328.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Multiinstrumentalister, singer-songwriters, DJs og label-ejere, Giolì & Assia har fuld kontrol over deres kreative verden. De har skabt deres eget aftryk ved at kombinere elementer fra indie, techno og pop. Parret mødte hinanden online og bondede over en fælles kærlighed for house og techno. De besluttede sig for at skabe deres egen lyd sammen og kombinerede Giolìs musikalske kunnen på en række instrumenter med Assias udsøgte, himmelske vokal. Dermed var Giolì & Assia som musikalsk duo født.