Der er gået sport i at spare penge på shopping

Shopping er en aktivitet, som rigtig mange danskere har en svaghed for. Kærligheden til shopping er især stor blandt kvinder, men også mænd holder af at shoppe alt fra tøj og sko til elektronik og gadgets.

Lysten til shopping og forkælelse er ikke dalet med tiden, men det er en kendsgerning, at danskerne er blevet mere prisfokuserede, og der er decideret gået sport i at spare penge. Det kan Jesper Fosdal, der driver rabatkodesiden, Hurtigrabat.dk skrive under på. Hver måned besøger tusindvis af shoppeglade danskere hans site for at spare penge på alle tænkelige varer.

Det tager 10-20 sekunder at spare 5-20 % på mange varer

Det er lige så stille ved at gå op for danskerne, at det ikke kræver hverken en masse tid eller anstrengelser at opnå gode rabatter online. Faktisk tager det ikke mere end 10-20 sekunder at opnå en attraktiv rabat – ifølge Jesper Fosdal fra Hurtigrabat.dk. Han står bag et velbesøgt site, der netop har fokus på at guide danskerne til de største og bedste rabatter.

Jesper Fosdal fra Hurtigrabat.dk giver følgende tips til at spare penge online: ”Alt du skal gøre er at gå ind på Hurtigrabat.dk, og søge efter den butik, som du skal bruge en rabatkode til. Det tager måske 10-20 sekunder at finde rabatkoden til den ønskede butik. De er rigtig godt givet ud, for de typiske besparelser giver dig 5-20 % rabat på hele din ordre. Det er nemt, hurtigt og 100 % i overensstemmelse med netbutikkerne, for alle rabatkoder der findes på Hurtigrabat.dk er oprettet efter aftale med butikkerne.”

Det startede som et hyggeprojekt, men er i dag en stor succes

Hurtigrabat.dk, der indeholder langt over 1.000 rabatkoder, startede for Jesper Fosdal som et hyggeprojekt. Domænet blev købt, og der blev lige så stille tilføjet nogle rabatkoder. I de seneste år har Hurtigrabat.dk udviklet sig til meget mere end et hyggeprojekt. Hjemmesiden bliver opdateret dagligt, så danskerne altid kan finde de bedste rabatkoder og tilbud med få klik.

Jesper Fosdal udtaler følgende om idéen til hjemmesiden: Det hele startede som et lille hyggeprojekt, hvor vi ville undersøge, om vi kunne spare ekstra penge, på de mange handler vi hvert år lavede på nettet. Hvis det kunne lykkes, så kunne vi jo altid dele med vores venner og familie. Kort inde i processen indså vi, at hvis vi fik sat tingene i system, så kunne vi hjælpe mange flere forbrugere til større besparelser. Nu er vi én af de største på markedet, og får lavet nye aftaler med nye netbutikker hver eneste dag. Vores side er nem og overskuelig, hvilket er en klar fordel. Samtidig kræver vi ingen oprettelse eller registrering af nogen art.”

Rabatkoder til de mest populære butikker samlet ét sted

Hurtigrabat.dk byder på en stor samling af rabatkoder til en verden af velbesøgte webshops. Listen over repræsenterede webshops tæller bl.a. Bodylab, Anodyne, Fashionhero, Stylepit, Ellos, Apuls og mange flere. Butikkerne er oplistet i alfabetisk rækkefølge, hvilket ligeledes gør det nemmere for (for)brugeren at finde rabatkoder til den ønskede butik.

Jesper Fosdal ser frem til at præsentere sine mange tusinde besøgende for endnu flere rabatkoder i fremtiden. Jesper udtaler følgende: ”Vi kontakter dagligt nye netbutikker i hele Danmark, så vi kan skaffe forbrugerne nye unikke rabatkoder. Alle rabatkoder på vores side er til fri afbenyttelse for alle, så hvis folk vil spare penge, så kan de gøre det med hjælp fra vores rabatkoder.”

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.