Der er gået sport i at spare penge på shopping

Shopping er en aktivitet, som rigtig mange danskere har en svaghed for. Kærligheden til shopping er især stor blandt kvinder, men også mænd holder af at shoppe alt fra tøj og sko til elektronik og gadgets.

Lysten til shopping og forkælelse er ikke dalet med tiden, men det er en kendsgerning, at danskerne er blevet mere prisfokuserede, og der er decideret gået sport i at spare penge. Det kan Jesper Fosdal, der driver rabatkodesiden, Hurtigrabat.dk skrive under på. Hver måned besøger tusindvis af shoppeglade danskere hans site for at spare penge på alle tænkelige varer.

Det tager 10-20 sekunder at spare 5-20 % på mange varer

Det er lige så stille ved at gå op for danskerne, at det ikke kræver hverken en masse tid eller anstrengelser at opnå gode rabatter online. Faktisk tager det ikke mere end 10-20 sekunder at opnå en attraktiv rabat – ifølge Jesper Fosdal fra Hurtigrabat.dk. Han står bag et velbesøgt site, der netop har fokus på at guide danskerne til de største og bedste rabatter.

Jesper Fosdal fra Hurtigrabat.dk giver følgende tips til at spare penge online: ”Alt du skal gøre er at gå ind på Hurtigrabat.dk, og søge efter den butik, som du skal bruge en rabatkode til. Det tager måske 10-20 sekunder at finde rabatkoden til den ønskede butik. De er rigtig godt givet ud, for de typiske besparelser giver dig 5-20 % rabat på hele din ordre. Det er nemt, hurtigt og 100 % i overensstemmelse med netbutikkerne, for alle rabatkoder der findes på Hurtigrabat.dk er oprettet efter aftale med butikkerne.”

Det startede som et hyggeprojekt, men er i dag en stor succes

Hurtigrabat.dk, der indeholder langt over 1.000 rabatkoder, startede for Jesper Fosdal som et hyggeprojekt. Domænet blev købt, og der blev lige så stille tilføjet nogle rabatkoder. I de seneste år har Hurtigrabat.dk udviklet sig til meget mere end et hyggeprojekt. Hjemmesiden bliver opdateret dagligt, så danskerne altid kan finde de bedste rabatkoder og tilbud med få klik.

Jesper Fosdal udtaler følgende om idéen til hjemmesiden: Det hele startede som et lille hyggeprojekt, hvor vi ville undersøge, om vi kunne spare ekstra penge, på de mange handler vi hvert år lavede på nettet. Hvis det kunne lykkes, så kunne vi jo altid dele med vores venner og familie. Kort inde i processen indså vi, at hvis vi fik sat tingene i system, så kunne vi hjælpe mange flere forbrugere til større besparelser. Nu er vi én af de største på markedet, og får lavet nye aftaler med nye netbutikker hver eneste dag. Vores side er nem og overskuelig, hvilket er en klar fordel. Samtidig kræver vi ingen oprettelse eller registrering af nogen art.”

Rabatkoder til de mest populære butikker samlet ét sted

Hurtigrabat.dk byder på en stor samling af rabatkoder til en verden af velbesøgte webshops. Listen over repræsenterede webshops tæller bl.a. Bodylab, Anodyne, Fashionhero, Stylepit, Ellos, Apuls og mange flere. Butikkerne er oplistet i alfabetisk rækkefølge, hvilket ligeledes gør det nemmere for (for)brugeren at finde rabatkoder til den ønskede butik.

Jesper Fosdal ser frem til at præsentere sine mange tusinde besøgende for endnu flere rabatkoder i fremtiden. Jesper udtaler følgende: ”Vi kontakter dagligt nye netbutikker i hele Danmark, så vi kan skaffe forbrugerne nye unikke rabatkoder. Alle rabatkoder på vores side er til fri afbenyttelse for alle, så hvis folk vil spare penge, så kan de gøre det med hjælp fra vores rabatkoder.”

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Overvejer du Headless Shopify? Det er dyrt - men godt22.6.2022 01:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hvis du ejer en Shopify-shop, har du måske hørt om begrebet ‘Headless Shopify’. I korte træk handler det om teknisk at separere din frontend fra din backend. Det muliggør en ekstremt hurtigt Shopify-shop, der både er godt for din evne til at ranke i Google søgemaskine (SEO) og hjælper din konverteringsrate. Til gengæld er det dyrt og det gør Shopify mindre fleksibelt med apps og temaer. Så er det en god idé? Det afhænger af din situation. For større Shopify shops Aleksander Due-Rasmussen er partner i Shopify-udviklingsbureauet Black Lemon. Han fortæller, det ikke er for alle: “At overgå til headless øger dine faste omkostninger til udvikling og betyder, at du ikke bare kan installere en ny app og bruge den”. Til gengæld vinder du også på hastigheden: “Der er intet som Headless Shopify, der kan øge hastigheden af dit Shopify-site. Det er den ultimative løsning.” Fraråder 4 ud af 5 Black Lemon er i berøring med mange af de største danske webshops. Men 4 ud af 5 frarådes at overgå til hea