DEPECHE MODE TIL DANMARK 27. JUNI 2023

Depeche Mode annoncerer første live shows i fem år. ‘Memento Mori’ World Tour kommer til Parken i København 27. juni 2023. Det officielle billetsalg starter fredag 7. oktober kl. 10.00 via livenation.dk

DEPECHE MODE - MEMENTO MORI TOUR 2023 - PARKEN 27. JUNI 2023

I 2020 blev de indhyllet i Rock & Roll Hall Fame, og i dag annoncerede Depeche Mode ved en særlig begivenhed i Berlin, at de udgiver et nyt album og tager på en verdensturné i 2023. Memento Mori Tour kommer i forlængelse af bandets kommende 15. studiealbum, Memento Mori, der udkommer i foråret 2023.

Dave Gahan og Martin Gore offentliggjorde i dag, at turnéen der præsenteres af Live Nation vil begynde med en speciel og begrænset række af nordamerikanske arenadatoer, der starter den 23. marts, hvorefter bandet tager til Europa på deres sommerstadionturné. Disse begrænsede nordamerikanske datoer vil blandt andet tælle koncerter i New Yorks Madison Square Garden, Chicagos United Center, Los Angeles' Kia Forum og Torontos Scotiabank Arena. Bandet begynder derefter deres europæiske stadionturné den 16. maj med koncerter på kendte venues som Stade de France i Paris, Berlins olympiske stadion, Milanos San Siro Stadium, Londons Twickenham Stadium og Danmarks nationalstation Parken. Se depechemode.com for yderligere information om tour-plan og billetsalgsdatoer. Den fulde liste over datoer, byer og spillesteder kan også ses nedenfor.

Om Memento Mori kommenterede Martin Gore: "Vi startede arbejdet med dette projekt tidligt i pandemien, og dets temaer var direkte inspireret af den tid. Efter Fletchs bortgang besluttede vi at fortsætte, da vi er sikre på, at det var det, han ville have ønsket, og det har virkelig givet projektet et ekstra niveau af mening." Dave Gahan tilføjede: "Fletch ville have elsket dette album. Vi ser virkelig frem til at dele det med jer snart, og vi kan ikke vente med at præsentere det live for jer til vores shows næste år."

For billeder og footage af eventet i Berlin og yderligere materiale:

Password: DMMM2023.

Memento Mori Tour vil være Depeche Modes 19. turné og deres første i over fem år. Bandets seneste 2017-2018 Global Spirit Tour, var dens længste til dato og var en af ​​årets mest indbringende turnéer, hvor bandet spillede for mere end 3 millioner fans ved 130 shows i Europa og Nordamerika.

Memento Mori bliver Depeche Modes 15. studiealbum og opfølgeren til 2017s anmelderroste Spirit, som nåede førstepladsen i 11 territorier, og nåede top-5 i mere end 20 andre. Memento Mori vil blive udgivet verden over i foråret 2023 via Columbia Records.

Efter at have solgt over 100 millioner plader og spillet for mere end 35 millioner fans verden over, er Depeche Mode stadig i evig udvikling og har en enestående indflydelsesrig musikalsk påvirkning. En uudslettelig inspiration for både fans, kritikere og kunstnere, Depeche Mode fortsætter i fuld kraft fremad, med Memento Mori-albummet og -turnéen, der repræsenterer starten af ​​det nyeste kapitel af en uforlignelig og vedvarende arv.

Billetpriser: PL1 895,- / Golden Circle (Stå) 895,- / PL2 695,- PL2 GA (stå) 695,- / PL2 Kørestol 695,- / PL3 525,- / PL4 425 kr. + gebyr

Billetsalget starter fredag 7. oktober kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale starter torsdag 6. oktober kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.Videokanal

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

The Last Internationale vender tilbage med et nyt album og annoncerer samtidig koncert på Hotel Cecil 30. april 2023 i forbindelse med deres syv ugers europæiske headliner-turné.6.12.2022 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

The Last Internationale, også kendt som TLI, er et rockband fra New York dannet af sangerinden Delila Paz og guitaristen Edgey. Den 31. marts udgiver bandet deres længe ventede tredje album ’’TLI 3’’. De to første singler fra det kommende album, "1984" og "Hoka Hey!", er allerede blevet udgivet, og bandets fans kan se frem til mere ny musik med singler planlagt frem til udgivelsesdatoen. Musikere som Joey Castillo (Queens of the Stone Age) og Eloy Casagrande (Sepultura) medvirker på trommer på det kommende album. Bandets debutalbum, ’’We Will Reign’’, blev udgivet af Epic Records i 2014. Pladen blev produceret af den Grammy Award-vindende rockproducer Brendan O'Brien med Brad Wilk (Rage Against the Machine) på trommer. Bandets andet album ''Soul On Fire'' blev udgivet i oktober 2019 og var produceret af Tom Morello (Rage Against the Machine) med Joey Castillo (Queens of the Stone Age) på trommer. Albummets første single, "Hard Times", nåede #1 på iTunes blues-hitlisterne i Storbritanni

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p