Den store røde værktøjstruck kommer til Odense

Mandag 28. maj kommer det til at sitre i alle håndværkers fingre i og omkring den fynske storby – der er nemlig dømt værktøjsdag
Den er stor. Den er rød. Den er fyldt med værktøj. Milwaukees Big Red Truck er ikke til at tage fejl af - og den 28. maj kommer den forbi Lemvigh-Müllers håndværkerbutik i Odense.

Der bliver skruet helt op på max power, når der er værktøjsdag i Lemvigh-Müllers håndværkerbutik i Odense den 28. maj. Fra kl. 10-15 vil der være en masse lækkert grej fra førende værktøjsproducenter at kaste sig over – alt lige fra momentværktøj til tænger, fra værkstedsvogne til skrueværktøj. Og så alt det med en masse kraft i!

'The Big Red Truck' svinger forbi

Milwaukees Big Red Truck stopper også ved butikken og med sig har den det nyeste udstyr fra elværktøjseksperten, som håndværkere og andre professionelle fagfolk kan komme og afprøve.

Pølser med det hele

Uden mad og drikke duer håndværkeren ikke – derfor serverer pølsevognen en god omgang frokost, så ingen går sultne derfra.

Det praktiske

Tid:
28. maj 2018, kl. 10-15

Sted:
Lemvigh-Müllers håndværkerbutik
Blangstedgårdsvej 23
5220 Odense SØ

Mød:
Milwaukee, Stahlwille, Bahco, Knipex, Essve, Wera, Autohuset Vestergaard

Ingen tilmelding påkrævet

Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist med cirka 1.300 ansatte, 23 håndværkerbutikker, egen stålforarbejdning og en effektiv webshop. Lemvigh-Müller tilbyder flere end 300.000 varenumre og en række services og løsninger, der hjælper virksomheder inden for industri, håndværk og service med at drive deres forretning så nemt og effektivt som muligt.