Den ekstremt populære stand-up-komiker og YouTuber Nigel Ng kommer til Bremen Teater.

NIGEL NG: COMEDY STOP

BREMEN TEATER

2. SEPTEMBER 2022

Den internationale stand-up komiker Nigel Ng rammer landevejen med sin nyeste live comedy tour. Nigel Ng er skaberen af den globale virale sensation ’Uncle Roger’ og vært på den helt nye podcast-serie ‘HAIYAA with Nigel Ng’. Han har opnået mere end 345 millioner views på YouTube og tager på verdensturné med sit helt nye show. Læs mere på www.nigelngcomedy.com.

Nigel Ng er fra Malaysia, men bor pt. i London. I 2020 gik han viralt med sin karakter Uncle Roger, en midalrende asiatisk mand der anmelder en egg fried rice video. Hans YouTube og social media-kanaler har ramt mere end 10 millioner følgere samlet.

Som stand-upper har Nigel været nomineret til en ”Best Newcomer” Award for hans udsolgte show til Edinbrug Fringe Festival i 2019. I kølvandet på nomineringen optrådte han til en række udsolgte shows i UK og Europa. Derudover har han også haft en del TV-optrædener, bl.a. til Comedy Centrals Stand Up Central and Roast Battle, BBC Two's Mock The Week og ITV’s Jonathan Ross Comedy Club.

Nigel Ng bliver en del af line-uppet til Comedy Stop Copenhagen 2022. Mere info omkring Comedy Stop Copenhagen 2022 kommer snarest.

Følg Nigel Ng:

www.nigelngcomedy.com

www.youtube.com//mrnigelng

www.facebook.com/nigelngcomedy

www.instagram.com/mrnigelng

www.tiktok.com/@mrnigelng

Billetsalget starter 26. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn, PDH Music og Luger Denmark er ligeledes en del af Live Nation Danmark familien. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

DAVE ANNONCERER KÆMPE 2022 TOUR MED SHOW I FORUM BLACK BOX.22.11.2021 18:00:00 CET | Pressemeddelelse

DAVE FORUM BLACK BOX FREDAG 25. MARTS 2022 DAVE ANNONCERER KÆMPE 2022 TOUR MED SHOW I FORUM BLACK BOX. “A masterpiece of pain, identity and powerful honesty” – Evening Standard, 5* Dave has proved again that he's a voice of a generation." - NME, 5* “an eerie, anguished triumph” – The Guardian, 4* “We’re All Alone In This Together is accomplished, deeply measured art.” – inews, 4* Efter udgivelsen af sit anmelderroste andet album, ’We’re All Alone In This Together’, der gik #1 i Storbritannien og havde den største åbningsuge salgsmæssigt i Storbritannien siden oktober 2019, annoncerer Dave nu en omfattende 2022 tour, hvor han starter i UK for derefter at tage videre til resten af Europa. Her vil han komme forbi Danmark, hvor han indtager Forum Black Box til marts. Sidst Dave besøgte Danmark var i et udsolgt Store VEGA i 2019. Nu er han klar til sin største koncert på dansk jord til dato. Billetter kan købes her:https://santandave.com/ HØR DAVES ANMELDERROSTE ANDET ALBUM ‘WE’RE ALL ALONE

En af de mest forfriskende rappere fra USA, Aminé, kommer til Store VEGA.22.11.2021 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer AMINE STORE VEGA 1. OKTOBER 2022 En af de mest forfriskende rappere fra USA, Aminé, kommer til Store VEGA. I en alder af bare 21 år eksploderede Aminé ind på scenen i 2016 med udgivelsen af den 5x platin-certificerede single ’Caroline’, men den Portland-fødte rapper er nået langt siden den tidlige succes. Dette er understreget af en række anmelderroste udgivelser og mere end 2 milliarder samlede streams på Spotify. Debutalbummet ’Good For You’ fik stor anmelderros af anerkendte medier som The New York Times, XXL og Complex da det udkom i 2017. Efterfølgeren ’ONEPOINTFIVE’ (2018) med bl.a. bangeren ’REEL IT IN’ blev endnu en succes. Aminé fortsatte sejrsstimen på Limbo (2020) som gik direkte ind i top 10 på Billboard hip-hop chart og scorede 5/6 stjerner i en anmeldelse af GAFFA. Senest har han været aktuel med udgivelsen ’TWOPOINTFIVE’, som er endnu et opløftende og opfindsomt projekt fra den nyskabende rapper. Med nogle eksplosive optrædener på Coachell