Den britiske singer-songwriter, Zak Abel, gæster Pumpehuset 3. maj 2023

Zak Abel er en britisk kunstner, der brød igennem efter at havde været med som gæstevokal på Gorgon Citys UK Top-20 hitsingle 'Unmissable'.

Zak begyndte at skrive sine egne sange og uploade dem på YouTube som 14-årig. Dette førte til at han mødte den indflydelsesrige musikproducer, Joker, og underskrev en pladekontrakt i 2014. Zak og Joker udgav en EP med fire sange i 2015. Kort efter udgav Zak sit soloprojekt "One Hand On The Future", hvor han samarbejdede med Tom Misch på ’’Beautiful Escape’’ og Kaytranada på ’’Say Sumthin’’.

De tidlige samarbejder gav Zak blod på tanden som sangskriver, hvilket førte til udgivelsen af ​hans debutalbum ’’Only When We're Naked’’ i 2017. Hans kreative sangskrivning medvirkede også til, at han fik muligheden for om at skrive hits for store kunstnere som Kygo, Avicii, R3hab & ZAYN, samt Paloma Faith & John Legend.

Med sin kombination af en dyb vokal og frisk R&B-inspireret pop, udgav han i 2021 singlen ”Be Kind”. Sangen ramte Air Play-hitlisterne i flere europæiske lande og nåede helt op i top-30 i USA. Den har været afgørende for retningen på Zaks kommende andet album, hvor han taler åbent omkring emner som psykisk helbred og kanaliserer temaer om identitet og mentale kampe ind i sine tekster.

Vi glæder os til at opleve Zak Abel til en intim koncert i Pumpehuset 3. maj 2023.

Billetsalget starter fredag 11. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter tirsdag 8. november kl. 10.00

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p

Albumaktuelle Giolì & Assia spiller i Pumpehuset 14. marts 202328.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Multiinstrumentalister, singer-songwriters, DJs og label-ejere, Giolì & Assia har fuld kontrol over deres kreative verden. De har skabt deres eget aftryk ved at kombinere elementer fra indie, techno og pop. Parret mødte hinanden online og bondede over en fælles kærlighed for house og techno. De besluttede sig for at skabe deres egen lyd sammen og kombinerede Giolìs musikalske kunnen på en række instrumenter med Assias udsøgte, himmelske vokal. Dermed var Giolì & Assia som musikalsk duo født.