Den britiske afro bashment gruppe NSG kommer til Pumpehuset

NSG

21. NOVEMBER 2022

PUMPEHUSET

Pionererne af den britiske afro bashment lyd, NSG, kommer til Pumpehuset til november.

NSG. Det er en simpel men bred forkortelse som drypper med potentiale. ”It’s a lifestyle, a movement” udtaler gruppen. Til at starte med stod NSG for No Sleep Gang, så stod det for Non Stop Grinding. I øjeblikket står det for Never Stop Growing, men det kan også ændre sig i fremtiden. Som Kruddz, der er med i NSG, forklarer: “That’s why they refer to the name’s meaning as a lifestyle – it echoes what’s happening to NSG in the present moment.”

Gruppen afspejler de mest interessante dele af moderne musik fra UK: En livlig afro bashment lyd og en overlegen personlighed, forbundet i én gruppe, bestående af seks medlemmer Kruddz, Mxjib, Mojo, OGD, Dope og Papii Abz. NSG har boblet under overfladen sammen med producer Jae5 og J Hus. Allerede inden nogle af dem brød igennem, perfektionerede de deres lyd sammen. En lyd som fik navnet afro bashment og som efterhånden er begyndt at skylle ud i resten af verden.

NSG fik deres gennembrud med det dansevenlige track ’Yo Darlin’ fra 2017. Det var dog med albummet ’Roots’ fra 2020 at de fik deres største succes til dato. Singlen fra samme album ’Options’ feat. Tion Wayne har mere end 100 millioner streams og er deres største hit til dato.

Fremtiden ser lys ud for NSG, som er i gang med at ramme toppen af deres potentiale. “Global domination, baby,” udtaler de. “Right now we’re loading up the artillery. We’re not looking on a United Kingdom thing, we’re looking on a global thing.” Never Stop Growing, som de siger, indtager Pumpehuset til november.

Billetsalget starter 16. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Country superstjernen Luke Combs kommer til Store VEGA i 20238.9.2022 15:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer LUKE COMBS: WORLD TOUR 4. OKTOBER 2023 STORE VEGA 3 kontinenter, 16 lande, 35 koncerter – Luke Combs annoncerer massiv 2023 verdensturné med 16 stadion-shows i Nordamerika og et Store VEGA show i Danmark. Billetsalget starter næste fredag. Luke Combs, country superstjerne og den forsvarende CMA Entertainer of the Year, drager ud på sin største verdensturné nogensinde i 2023. Den massive rute består af 16 stadion-shows på tværs af Nordamerika, såvel som koncerter i Australien, New Zealand, Storbritannien, Irland, Tyskland, Holland, Norge, Sverige, Schweiz, Frankrig, Belgien og Store VEGA i Danmark. Se den fulde tour-oversigt i nedenstående. Billetsalget til koncerten i Store VEGA starter fredag 16. september kl. 9:00. Presale for The Bootleggers, Luke Combs’ officielle fanklub, starter mandag 12. september kl. 9:00. Mere info omkring touren og koncerterne i de øvrige lande kan findes på www.lukecombs.com. Den kommende tour er blot den seneste milepæl i Co

Den rytmiske teatersensation STOMP bringer deres unikke kombination af percussion, dans og visuel comedy til Danmark.6.9.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Live Nation & Lion Entertainment i samarbejde med STOMP Productions og Glynis Henderson Productions præsenterer STOMP 25. – 30. APRIL 2023 TIVOLIS KONCERTSAL Den rytmiske teatersensation STOMP bringer deres unikke kombination af percussion, dans og visuel comedy til Danmark. Med shows rundt i hele verden i mere end 25 år, en Olivier award og en optræden til Oscar-uddelingen er STOMP blevet et internationalt fænomen inden for scenekunsten. Siden premieren til Edinburgh Festival i 1991 er STOMP vokset til at blive en global sensation, når showet optræder med sit universelle sprog på tværs af rytme, teater, comedy. Et sprog der resonerer med publikummer fra alle verdens hjørner. Otte performere bruger alt lige fra Zippo-lightere og plastikposer, til skraldespandslåg, og sågar en køkkenvask til at lave eksplosive ”feel-good”-rytmer. STOMP har turneret verden rundt og brugt fødder, fingre og alverdens objekter til at sammensætte et adrenalinfyldt show foran mere end 15 millioner mennesker i