DELTICOM-AG/DAEKONLINE.D

KLEBER-konkurrenceuger hos Daekonline.dk: Vind en VW up! en gang om ugen og en iPhone 7 eller iPad mini en gang om dagen

I KLEBER-konkurrenceugerne på Daekonline.dk kan det i høj grad godt betale sig at skifte til nye dæk: fra den 21. november til den 4. december kan slutforbrugere hver uge vinde en VW up! og hver dag en iPhone 7 eller en iPad mini. Med hvert købte par KLEBER Quadraxer 2 øges chancen for at vinde. Det vil sige: Hvis man køber fire dæk, fordobles chancen for en gevinst. Uafhængig af størrelsen på de købte dæk kan kunderne efter købet af dækkene melde sig til konkurrencen og med lidt held også vinde.

Der er multimedier i denne udgave af Smart News. Se hele udgaven her: http://www.businesswire.com/news/home/20161121005640/da/

Sikker kørsel og bremsning ved sne og is samt fremragende ydelser på våde veje: Med den nye udgave af Quadraxer har KLEBER endnu engang forbedret sine populære helårsdæk inden for de sikkerhedsrelevante egenskaber: Dækkene, som er tilladt til vinterkørsel, opnår høje point med blandt andet kortere bremseafstande og mindsket risiko for akvaplaning. KLEBER Quadraxer 2 kan fås fra 15 til 18 tommer i mange forskellige størrelser på Daekonline.dk .

Yderligere informationer om konkurrencen på:

Om Daekonline.dk

Hos Daekonline.dk kan interesserede vælge mellem mere end 100 dækmærker og over 25.000 dækmodeller; heriblandt også den til enhver tid aktuelle testvinder. Dæk til personbiler , motorcykler samt lastbiler, varevogne og busser hører ligeledes til produktporteføjlen ligesom komplette dæk , fælge og reservedele og tilbehør til personbiler . Særlig praktisk: De nye dæk leveres hurtigt og omkostningsfrit*** til alle ønskede adresser. Køber kan ved online-køb af dæk også let og nemt vælge mellem mere end 1.000 professionelle montagepartnere , som monterer dine nye dæk på professionel vis. Mange af vores samarbejdsværksteder tilbyder endvidere også yderligere service mht. til dæk.

***fra 2 dæk

Køb dæk online:

www.reifendirekt.de , www.reifendirekt.at , www.reifendirekt.ch og www.123pneus.ch www.autobandenmarkt.nl , www.123pneus.fr , www.mytyres.co.uk , www.gommadiretto.it , www.neumaticos-online.es og i mange flere Delticom-online-shops.

Dæktests: www.daektest.com

Informationer om virksomheden: www.delti.com