DELTICOM-AG/DAEKONLINE.D

Tillidsbevis: Daekonline.dk noterer mere end 10.000 Trustpilot-anmeldelser

Daekonline.dk , den danske webshop fra Europas største online-dækforhandler Delticom, har i april for første gang mere end 10.000 anmeldelser på det kendte community for online-anmeldelser Trustpilot. Sammen med Daekonline-butikkerne i andre europæiske lande udgør antallet af kundevurderinger dermed over 190.000. Trustpilot samler ægte brugererfaringer, der offentliggøres omgående og uden indskrænkninger, så at de giver et pålideligt samlet billede af udbyderens troværdighed. At 89 procent af alle anmeldelser af Daekonline.dk er »fremragende« eller »god«, dokumenterer derfor autentisk webshoppens gode ry.

Thierry Delesalle fra Daekonline.dk udtaler: »Rene online-udbydere som Daekonline.dk er særligt stærkt afhængige af et godt omdømme. Forbruger behøver særligt ved internetkøb pålidelige informationer, som hjælper dem med købsbeslutningen. Derfor glæder vi os særligt over, at så mange kunder anmelder positivt og deler deres anbefalinger med andre brugere.«

Daekonline.dk udbyder et omfattende sortiment af sommer-, vinter- og helårsdæk – fra billige kvalitetsdæk til premium-mærker. Jagten på de rigtige dæk sker nemt ved angivelse af køretøj eller dimension, hastighedsindeks, mærke og andre valgmuligheder. Ud over alle relevante informationer om dækkenes egenskaber indeholder produktbeskrivelserne som en yderligere hjælp til den rigtige beslutning også resultater fra dæktest samt kundevurderinger fra online-platformen Daektest.com . De der efter købet ikke selv ønsker at foretage dækskiftet, kan også få leveret de nye dæk gratis til en af de mere end 1.000 servicepartnere, hvor fagmanden tager sig af udskiftningen.

Om Daekonline.dk

Hos Daekonline.dk kan interesserede vælge mellem mere end 100 dækmærker og over 25.000 dækmodeller; heriblandt også den til enhver tid aktuelle testvinder. Dæk til personbiler , motorcykler samt lastbiler, varevogne og busser hører ligeledes til produktporteføjlen ligesom komplette dæk , fælge og reservedele og tilbehør til personbiler . Særlig praktisk: De nye dæk leveres hurtigt og omkostningsfrit*** til alle ønskede adresser. Køber kan ved online-køb af dæk også let og nemt vælge mellem mere end 1.000 professionelle servicepartnere , som monterer dine nye dæk på professionel vis. Mange af vores samarbejdsværksteder tilbyder endvidere også yderligere service mht. til dæk.

***fra 2 dæk

Køb dæk online:

www.reifendirekt.de , www.reifendirekt.at , www.reifendirekt.ch og www.123pneus.ch www.autobandenmarkt.nl , www.123pneus.fr , www.mytyres.co.uk , www.gommadiretto.it , www.neumaticos-online.es og i mange flere Delticom-online-shops.

Dæktests: www.daektest.com

Informationer om virksomheden: www.delti.com