DEAN LEWIS - 30. MARTS 2023 - ROYAL ARENA

Dean Lewis sparker sin udsolgte danske tour i gang og annoncerer samtidig koncert i Royal Arena i 2023. Billetsalget til Royal Arena starter fredag 23. september kl. 10:00.

Dean Lewis har taget Danmark med storm. Hvad der til at starte med skulle have været en enkeltstående koncert i Store VEGA, endte med at blive til syv udsolgte koncerter på tværs af landet. I aften starter Dean Lewis’ run af udsolgte shows i Aalborg, derefter står Odense, Aarhus og København for skud. Billetter til de syv shows blev revet væk. Der er derfor med stor glæde, at vi kan annoncere, at Dean Lewis vender tilbage til Danmark igen næste år når han indtager Royal Arena den 30. marts.

Den australske singer/ songwriter fik med sit award-vindende debutalbum ’A Place We Knew’ et stort internationalt gennembrud og han fik hurtigt opbygget en stor fanskare rundt i hele verden. Især i Danmark, hvor sangen ’Half A Man’ blev spillet af en af deltagerne i det danske X Factor tidligere på året. Sangen strøg med det samme til tops på de danske hitlister og er sidenhen gået platin i Danmark. Dean Lewis-feberen blev kun endnu mere intens, da han valgte selv at tage turen til Danmark for at optræde med singlen ’Hurtless’ live i X Factor-finalen. Dette ledte til at den dybtfølte sang ramte en 8. plads på de danske hitlister.

Inden ’Hurtless’ havde Dean Lewis udgivet sangene ’Looks Like Me’ og ’Falling Up’, som også havde genereret enorme streaming-tal på verdensplan. Senest har han været aktuel med singlen ’How Do I Say Goodbye’, som er dedikeret til hans kræftramte far. I alt har Dean Lewis solgt mere end 3,8 millioner albums og EP’er på verdensplan og hans sange har opnået mere end 7,5 milliarder streams til dato. Hans megahit ’Be Alright’ fra 2018 har over 1,3 milliarder streams og er gået 3 x platin i Danmark.

Billetpriser: PL1 450,- / PL1U (stå) 450,- / PL2 375,- / PL3 300 + gebyr.

Billetsalget starter fredag 23. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk, og der er begrænsning på 6 billetter per kunde.
Live Nation presale starter torsdag 22. september kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk.

OBS:

Hvis dit medie ønsker at anmelde en af de syv udsolgte koncerter i denne uge, kontakt venligst heidi@livenation.dk for akkreditering:

tirsdag 20/9: Skraaen Aalborg

onsdag 21/9: Posten Odense

torsdag 22/9: Train Aarhus

lørdag 24/9: Train Aarhus

søndag 25/9: Forum Black Box København

tirsdag 27/9: Forum Black Box København

onsdag 28/9: Train Aarhus

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Den tyrkisk-hollandske rap-stjerne Murda indtager Store VEGA 7. marts.30.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer MURDA 7. MARTS 2023 STORE VEGA Fra Rotterdam til Istanbul, lige siden han var ung, har Önder ”Murda” Doğan været en ægte verdensmand og nu ligger verden for hans fødder. Murda opdagede i en tidlig alder sin kærlighed til hip-hop. I Holland er han kendt for sange som 'Rompe', 'Shutdown' og hans første EP ‘Turkse Pizza' som han udgav i 2008. Derudover landende han en hovedrolle i den populære hollandske film 'Gangsterboys' og udgav efterfølgende sit album 'De Kassier: Een Monnie Album'. Selvom Murda havde opbygget en solid karriere i Holland, så ændrede alt sig da han ramte første-, anden- og tredjepladsen på den tyrkiske hitliste. Rapperen har levet i Tyrkiet i mange år og hans kærlighed til hjemlandet og kulturen er dyb. I 2019 mødte han Ezhel, en af de største rappere i Tyrkiet. De udgav numrene 'Boynumdaki Chain' og 'AYA', et nummer der senere blev et af de største hits i Tyrkiet og det første tyrkisk-sproget nummer til at ramme 100 millioner streams p

Albumaktuelle Giolì & Assia spiller i Pumpehuset 14. marts 202328.11.2022 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Multiinstrumentalister, singer-songwriters, DJs og label-ejere, Giolì & Assia har fuld kontrol over deres kreative verden. De har skabt deres eget aftryk ved at kombinere elementer fra indie, techno og pop. Parret mødte hinanden online og bondede over en fælles kærlighed for house og techno. De besluttede sig for at skabe deres egen lyd sammen og kombinerede Giolìs musikalske kunnen på en række instrumenter med Assias udsøgte, himmelske vokal. Dermed var Giolì & Assia som musikalsk duo født.