De 5 bedst anmeldte computerspil i 2022

Er man gamer på amatør eller professionelt niveau, er der ingen tvivl om, at man allerede har fingeren godt med på pulsen i forhold til de computerspil, der har hittet mest i 2022. Det har da også (endnu engang) været et utroligt produktivt år for computerspilsproducenterne, der igen har overgået sig selv i forhold til storylines, grafik, special features og plots.

Her ser vi nærmere på de 5 mest top rated spil, der har været de bedst anmeldte spil i 2022. Her tæller listen Elden Ring, Marvel´s Spider-Man Remastered PC, Ace Combat 7, Neon White og Gotham Knights, som alle hensætter gameren i en helt anden eventyrlig verden, hvor man end ikke behøver at forlade sit hjem for at glemme tid og sted.

1. Elden Ring

Analysefirmaet NRD har spået, at Elden Ring står til at blive det mest sælgende spil i 2022 på det amerikanske marked med svimlende 13 millioner solgte eksemplarer fra januar til maj 2022. Dermed overgår det spillet Call of Duty, som har været det mest sælgende spil siden 2009 med undtagelse af tre gange.

Elden Ring er et Souls-spil som er udviklet af firmaet FromSoftware, og siden spillet ikke går for at være et mainstream spil, er der tale om en højst overraskende og imponerende præstation fra dette computerspilsfirma.

Spillet bevæger sig indenfor genren fantasy & action og er et af de spil, der har opnået flest nomineringer, ja, i hele seks kategorier, til The Game Awards Show, der har løbet af stablen den 8 december 2022.

2. Marvel's Spider-Man Remastered PC

Marvel´s Spider-Man Remastered til PC bliver især rost i anmeldelser for at være god (og meget bedre end forventet) at spille på PC´ ens mus og tastatur. Når man svinger sig gennem gaderne i New York City som Spider-Man. fungerer det forbavsende godt med disse styringssystemer fremfor en Playstations controller.

3. Ace Combat 7: Skies Unknown - Top Gun: Maverick Aircraft Set

Ace Combat 7: Skies Unknown er et flyspil, der foregår i et opdigtet univers med to fiktive kontinenter, der hedder Erusea og Usean. Her er man som pilot i krig, og der er en storyline, hvor man veksler mellem at være helten og fjenden. Det er især adgangen til forskellige flytyper samt typerne af kampe, der er tilgængelige i spillet, der roses i anmeldelserne. Dog efterspørges der en større grad af guidning undervejs, idet man som spiller ikke altid ved, hvorfor man fejler en mission.

4. Neon White

Neon White er blevet nomineret i The Game Awards Show i "Best Debut Indie" kategorien. Det er et adventure- og actionspil, hvor du spiller personen White, som er en snigmorder, der kommer fra Helvede. Her skal du udrydde himlens dæmoner, og her kæmper man mod andre som dig, som har én mission: at få tildelt en varig plads i himlen.

5. Gotham Knights

I Gotham Knights er Batman død, og det er andre figurer fra Batman universet, der spiller de bærende figurer i form af Batgirl, Red Hood, Robin og Nightwing. Her bevæger man sig fremad i spillet ved at gentage de samme handlinger, og her præmieres med udstyr samt bedre egenskaber, som man bruger til at bekæmpe fjenderne med.

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Nyhed: Den usynlige bøjle der virker24.1.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Drømmer du om at få et pænt smil, så kan behandling med invisalign måske være lige noget for dig. Ved behandling med invisalign får man behandlet skæve tænder, tænder med mellemrum og lignende, så man kan få et lige og pænt smil. Hvis det lyder som noget for dig, så se med videre her på siden, hvor du får alt den viden om behandling med invisalign, som er nødvendigt for at afgøre, om invisalign kunne være en behandling for dig. Vi ser således nærmere på hvad invisalign er, hvad det koster og hvor længe behandlingen varer. Behandling med invisalign foregår ved hjælp af en lille usynlig bøjle, en invisalign, der har til formål at rette skæve tænder. Behandlingen foregår hos en tandlæge, og du skal derfor søge råd og vejledning hos din egen tandlæge, hvis du ønsker at påbegynde et behandlingsforløb med invisalign. Selve behandlingsforløbet varierer i tid, og kan vare alt mellem 6 måneder og op til 18 måneder. Der er således tale om et længerevarende behandlingsforløb, hvilket er godt at v