Bazoom

De 10 sjoveste fejl fra synsrapporter

TjekBil har gennemgået over en million synsrapporter og udvalgt 10 vanvittige fejl, som er blevet anført i rapporten af synsmanden.

10 sjoveste fejl fra synsrapporter

Defekte baglygter, oliespild og slør er alle eksempler på klassiske fejl, som en synsmand sandsynligvis er stødt på mange gange i løbet af karrieren. En sjælden gang kommer der dog en bil forbi, som har fejl af en helt anden kaliber.

www.tjekbil.dk har samlet 10 af de mest spektakulære anmærkninger fra synsmanden i nedenstående liste, som er udvalgt på baggrund af over en million synsrapporter. Vi kan afsløre, at nogle fejl er lidt mere alvorlige end andre - et par steder kan man undre sig over, hvordan bilen overhovedet er nået frem til synshallen.

Du kan se listen over fejl (og de enkelte bilers nummerplader) her:

Top 10: De vildeste fejl

1. Bilen er så utæt for benzin, at kunden og synsmanden er blevet enig om at stoppe synet og færdiggøre det en anden dag.
  2. Undervogn mangler
  3. Speeder sætter sig fast.
  4. Kan kun køre i et gear
  5. Rat placeret ukorrekt
  6. Klodser under pedaler, ikke godkendte
  7. Speeder placering forkert
  8. Udrykningshorn og lygter afmonteres til omsyn.
  9. Motor kan ikke stoppes, når lyset er tændt.
  10. Kunden er kørt i vrede

Du kan selv slå en nummerplade op og tjekke om der er sjove bemærkninger fra synsmanden på www.tjekbil.dk

10 sjoveste fejl fra synsrapporter

Information om Bazoom