DAZN

DAZN UDVIDER TIL MERE END 200 LANDE SAMT DANMARK

Del
Canelo Alvarezes boksekamp den 2. maj markerer første større begivenhed på førende global sportsstreamingtjeneste
Golovkin på DAZN
Golovkin på DAZN

DAZN, den førende globale sportsstreamingtjeneste, vil øge sin tilstedeværelse markant i 2020, og udvide til mere end 200 lande og territorier. 

Denne første fase af DAZNs globale ekspansion vil være en engelsksproget tjeneste, der fokuserer på boksning, og bygger på virksomhedens væsentlige investeringer i sporten de sidste to år. DAZN har globale rettigheder til mange af verdens førende boksepromotere, herunder Golden Boy Promotions, Matchroom Boxing USA og GGG Promotions. Boksere som Alvarez og Gennadiy "GGG" Golovkin vil være en del af en robust portefølje af førsteklasses kampe og originalt indhold på den nye tjeneste året rundt.

“Fra foråret vil det meste af verden have adgang til DAZN og vores uovertrufne udvalg af boksebegivenheder”, siger John Skipper, bestyrelsesformand for DAZN-koncernens forretningsudvalg. "Vores stald af verdensmestre repræsenterer nogle af verdens mest populære atleter, og vi vil arbejde sammen med dem om at arrangere spektakulære internationale begivenheder i mange år fremover."

"Siden vores lancering i 2016 har vi oplevet en utrolig interesse for vores fire kerneområder fra både internationale fans og potentielle partnere, hvilket har fremhævet muligheden for at udnytte vores eksisterende rettighedsportefølje inden for boksning til at drive vores ekspansion," siger, Joseph Markowski, DAZN EVP, som skal håndtere den globale tjeneste. ”At cementere DAZN som det globale hjem for kampsport er blot det første skridt, og vi kunne ikke komme på en bedre attraktion end Canelos traditionelle Cinco de Mayo weekend-fight”. 

Udover live-sportsbegivenheder tilbyder DAZN et stadigt voksende arkiv med klassiske kampe, rapportager om atleter og en række originale programmer såsom 40 DAYSThe Making Of og ONE NIGHT

Til dato er DAZN tilgængelig i ni lande: Østrig, Brasilien, Canada, Tyskland, Italien, Japan, Spanien, Schweiz og USA.

DAZN-appen er tilgængelig globalt på de fleste internetforbundne enheder, herunder smartphones, tablets, bærbare computere, pc'er og dagligstue-enheder, såsom smart-tv’er og spillekonsoller. 

Priser på de forskellige markeder vil blive annonceret i løbet af de kommende uger. 

For fans uden for DAZNs eksisterende markeder, som er interesserede i at opnå tidlig adgang til tjenesten via DAZNs beta-fællesskab, er registrering åben på DAZN.com. Officielle invitationer sendes ud senere i denne måned.

Nøgleord

Kontakter

Andreas Hedensten, Mindshare, andreas.hedensten@mindhareworld.com
Chris Legentil, DAZN, Chris.Legentil@dazn.com
Richard Lambert, DAZN, Richard.Lambert@dazn.com

Billeder

Golovkin på DAZN
Golovkin på DAZN
Download
Canelo på DAZN
Canelo på DAZN
Download
Golovkin på DAZN
Golovkin på DAZN
Download

Information om DAZN

DAZN
DAZN
72nd Floor, One World Trade Center
NY 10007 New York, US

https://www.dazn.com/en-US/news

DAZN-koncernen er den digitale leder inden for globale sportsmedier og en af verdens hurtigst voksende sportsmedievirksomheder. Med hovedkvarter i Storbritannien og mere end 2.600 medarbejdere i mere end 25 lande, er vores virksomheder involveret i alle aspekter af den måde, hvorpå fans engagerer sig i sport, fra planlægning af udsendelser og produktion til indholdsdistribution og kommercialisering. DAZ-koncernen er hjemsted for DAZN, den største, hurtigst voksende globale sportsstreamingtjeneste, samt nogle af de mest populære sportswebsteder, herunder Goal, Sporting News og Spox.com. DAZN fører an for at give sportsfans i hele verden adgang til sport når som helst og hvor som helst. DAZN garanterer økonomisk overkommelig adgang på alle enheder herunder tv’er, smartphones, tablets, spillekonsoller og pc'er. DAZN er live i Østrig, Brasilien, Canada, Tyskland, Italien, Japan, Spanien, Schweiz og USA og vil blive lanceret i mere end 200 lande og territorier over hele verden i foråret 2020. Besøg https://media.dazn.com.

Følg pressemeddelelser fra DAZN

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra DAZN

ADIDAS ANNOUNCED AS EXCLUSIVE GLOBAL SPONSOR OF UEFA WOMEN’S CHAMPIONS LEAGUE COVERAGE ON DAZN AND YOUTUBE5.10.2021 16:09:57 CEST | Pressemeddelelse

October 5, 2021 – Just ahead of today’s highly-anticipated group stage kickoff, adidas has been announced as the exclusive global sponsor of UEFA Women’s Champions League coverage for sports streaming platform and global broadcaster DAZN as well as partner YouTube. This marks the first global sponsorship of the landmark multi-year broadcast partnership between UEFA, DAZN and YouTube and will exclusively span all 61 live matches from Matchday 1 through to the finals in May. With fans for the first time finally able to follow the entire season of the UEFA Women’s Champions League, all around the world, in one single place - on DAZN and/or free globally on DAZN’s new YouTube channel – the competition is on the brink of unprecedented growth. Building on this long overdue global exposure, adidas will help it reach even more mainstream audiences. The agreement with adidas makes the brand DAZN’s largest global sponsor in history. The deal includes sponsorship advertising in all 61 live matche

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye