Danskerne vil have en familiebåd

En nylig brugerundersøgelse, gennemført af marineimportøren Jørgensen & Dahl, slår fast at danskerne er klar til at tage familien med på sejltur.
Nyheden VR6 Cuddy byder på god plads både fremme i båden på dæk, som i kahytten samt agter.

Brugerundersøgelsen blev gennemført på importørens egen hjemmeside www.mercurymarine.dk i løbet af december og januar, hvor der blev spurgt ind til præferencer til drømmebåden. Knap 200 personer valgte at deltage i undersøgelsen, og af de der reelt besvarede, havde hele 37 % en familiebåd med kahytsplads øverst på ønskesedlen.

Ingen tvivl om at det passer rigtig fint ind i sortimentet hos bådmærkerne Quicksilver og Bayliner. Begge populære bådmærker kommer i år med en helt nydesignet kahytsmodel, der henvender sig til den sportslige familie, med behov for overnatning til maksimalt 2 voksne og 2 børn.

Da Danmarks største bådudstilling BOATSHOW 2019 slog dørene op i Fredericias Messe C i weekenderne 22-24 februar og 28 februar til den 3 marts, var der da også stor interesse at spore fra de besøgende ved nyhederne.

Bayliners udgave hedder VR6 Cuddy, og byder på mange lækre detaljer både til soldyrkeren og til familien på ferietur ombord. Har familien hang til vandsport er det naturligvis ikke noget problem. Båden leveres både med Mercury indenbords MerCruiser motor såvel som højtydende Mercury påhængsmotor.

Quicksilvers nyhed hedder 675 Cruiser, og er uhørt elegant og lækker i designet. Som hos Bayliner er der plads til hele familien, med gennemtænkte detaljer hvad angår opbevaringsrum, kahytsplads, vandsport og komfort.

Klik her og design din egen Quicksilver

Klik her og find din foretrukne Bayliner

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.Quicksilver 675 passer til den aktive familieVideokanal

Cuddy modellen er en videreudvikling af den velkendte Bowrider - nu med kahyt
Kodeord: Afslapning og masser af plads i den nye motorbåd fra Bayliner.
Den funktionelle L-formede sofa forvandles let til en stor solstol på Bayliner VR6 Cuddy
Modulet "Intertainmentcenter" som består af både håndvask, køleskab og kogeplade er ekstraudstyr. Kan anbefales til ferieturen.
Om det er til vandsport eller afslapning, så er Bayliner VR6 Cuddy perfekt. Plads til 2 voksne og 2 børn i kahytten.
Med kahytplads til 2 voksne og 2 børn, er Bayliner VR6 Cuddy en særdeles familievenlig båd.