Danskerne vandt på Oscar-festen

Det var ikke kun Thomas Vinterberg og Mikkel E.G. Nielsen, der jublede til prisuddelingen. Mange danske spillere havde også svært ved at få armene ned, da priserne dryssede af på dem.

Oscar har været et gyldent bekendtskab for danskerne. Spillerne har troet på ”Druk” siden marts 2020, hvor Danske Spil satte de første odds på, om filmen blev nomineret til Bedste Internationale Film. Efter nomineringen steg opbakningen til filmens vinderchancer i takt med, at favoritværdigheden voksede. Spillerne forudså også, at Michael E. G. Nielsen vandt en Oscar for ”Bedste Klipning”, og mange kombinerede de to udfald, så Oscar var en dyr affære for Danske Spil.

-Tillykke til Danmark med en fantastisk statuette-høst og tillykke til de mange heldige vindere. Særligt de 7 spillere, der var hurtigst ude, og nu har fået pengene igen 25 gange, siger oddssætter hos Danske Spil Mathias Reimer Larsen.

Allerede nu kan du spille på de danske Oscar chancer for 2022. Lykkes det at vinde ”Bedste Internationale Film” to år i træk, så giver Danske Spil pengene 25 gange igen. Tilbage i 1988 vandt ”Babettes Gæstebud” og ”Pelle Erobreren” fik prisen året efter, så det er sket før.

Aktuelle odds kan findes på Danske Spil : https://danskespil.dk/oddset/sports/competition/11710/underholdning/international/international-the-oscars/matches

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!