Danskerne strømmer til gratis DNS-hotel efter stort opkøb

I Danmark er der registreret mere end 1.300.000 .dk-domæner, og antallet stiger år for år.

Noget tyder dog på, at danskerne foretrækker et gratis DNS-hotel i stedet for en betalt løsning, for danske DNS.services har oplevet et eksplosivt antal nye kunder på det seneste.

- Det er svært at pege på én årsag. Vi har god mulighed for at tilpasse vores platform og give brugerne det, de vil have. Og så kan vi også prale med, at vi er lidt nørdede, fortæller Søren Jacob Jensen fra DNS.services.

Den store tilstrømning er især opstået efter, at en større konkurrent er blevet opkøbt. Hos DNS.services er man glade for de mange nye kunder, for virksomheden møder også stor opbakning fra miljøet:

- Ånden hos os er meget i stil med det opkøbte firma. Flere har også tilbudt at stille serverkapacitet til rådighed; det viser dedikationen blandt nørderne i miljøet, som gerne vil bidrage og være med til at forme miljøet.

DNS.services er en dansk virksomhed, der tilbyder DNS-løsninger, som gør det nemmere at opbygge hjemmesider og pege de rette domæner mod hjemmesiderne. DNS.services tilbyder nogle af landets billigste domæner, og så er det også muligt at anvende et helt gratis DNS-hotel, uanset om man har købt domæner hos DNS.services eller ej.

Fakta:

• 1.388.636 internetadresser var ved udgangen af 2021 registreret med .dk-domæne (Version2)
  • Med et DNS-hotel/DNS-hosting viderestiller du et domæne, så det peger på en specifik hjemmeside
  • DNS er forkortelse for ”Domain Name System”, og navneservere oversætter en bestemt URL til en IP-adresse
  • DNS.services har siden 2020 bla. tilbudt gratis DNS-hotel

Fightcard.dk lanceres som Danmarks nye MMA-magasin18.9.2024 19:55:41 CEST | Pressemeddelelse

anmarks kampsportsentusiaster kan se frem til en helt ny platform, da Fightcard.dk i dag lanceres som landets førende online-magasin dedikeret til Mixed Martial Arts (MMA). Med fokus på både nationale og internationale MMA-begivenheder vil Fightcard.dk levere dybdegående analyser, eksklusive interviews og de seneste nyheder inden for sporten. "Vores mission er at samle alt det bedste inden for MMA på ét sted," siger chefredaktør [Navn]. "Vi ønsker at skabe et fællesskab for fans, kæmpere og alle med interesse for sporten, hvor de kan holde sig opdateret og engagere sig i indhold af høj kvalitet." Fightcard.dk vil tilbyde: Aktuelle nyheder om MMA-verdenen både i Danmark og globalt. Eksklusive interviews med prominente kæmpere og trænere. Analyser og ekspertkommentarer fra branchens førende stemmer. Eventkalender over kommende kampe og arrangementer. Community-sektion, hvor fans kan diskutere og dele deres passion. "Med den stigende interesse for MMA i Danmark er timingen perfekt for lan

Overvej en uddannelse som psykoterapeut16.9.2024 10:08:25 CEST | Pressemeddelelse

At overveje en uddannelse som psykoterapeut er en beslutning, der kan åbne døren til et meningsfuldt arbejdsliv, hvor man hjælper mennesker med at navigere deres følelsesmæssige udfordringer. Hvis du er interesseret i menneskelig adfærd, psykologiske processer og relationer, kan en psykoterapeutuddannelse være det rette valg for dig. Psykoterapi handler om at hjælpe andre med at forstå sig selv bedre, bearbejde traumer og finde veje til et sundere liv. En psykoterapeut bruger terapeutiske samtaler til at støtte klienter gennem svære perioder i deres liv, og det er en rolle, der kræver både teoretisk viden og menneskelig indsigt. Hvorfor vælge en psykoterapeutuddannelse? En psykoterapeutuddannelse giver dig værktøjerne til at forstå komplekse menneskelige følelser, relationer og adfærd. Uddannelsen fokuserer på forskellige terapeutiske tilgange og teorier, hvilket gør dig i stand til at tilpasse din tilgang til hver enkelt klient. Med denne uddannelse får du mulighed for at arbejde med