Danskerne føler sig sikre: Danmark slår Rusland og går videre

Der er stor optimisme blandt Oddset-spillerne før Danmarks sidste kamp i EM-gruppespillet i aften, selv om herrelandsholdet har tabt de to første kampe.

80 procent af alle de spillere, der mandag formiddag har spillet på udfaldet af kampen mellem Danmark og Rusland, tror på, at Danmark vinder.

- Og der er også stor tiltro til, at vi vinder med mere end et mål, fortæller Peter Emmike Rasmussen, der er oddssætter hos Danske Spil.

Hvis man vælger at sætte sine penge på sejr til Danmark, kan man få odds 1,75. Hvis vi vinder med mere end et mål, giver det odds 2,95.

15 procent af indskuddene på udfaldet af kampen er sat på en sejr til Rusland, der giver pengene fem gange igen. Hvis de fem procent, der har spillet på et kryds, får ret, kan de gange deres penge med 3,70.

Også stor tro på belgisk sejr
En dansk sejr over Rusland er første forudsætning for, at Danmark kan indløse en billet til ottendedelsfinalen, og hvis Oddset-spillerne får ret, så bliver anden forudsætning også opfyldt.

Det er en sejr til Belgien over Finland, og det er der også stor tro på blandt spillerne.

Fire ud af fem indskud er sat på belgisk sejr, der giver odds 1,33. Et kryds mellem Belgien og Finland giver odds 5,10, mens en finsk sejr giver pengene 10,50 gange tilbage.

- Rigtig mange har kombineret en sejr til Danmark over Rusland med en belgisk sejr over Finland, hvilket jo er forudsætningen for, at vi kan tage andenpladsen i gruppen og gå videre, siger Peter Emmike Rasmussen.

Danske Spil vurderer, at chancen for dansk avancement er 50/50 og giver odds 1,85 på begge udfald.

Danmark og Rusland spiller i Parken kl. 21 i aften. Belgien og Finland spiller samtidig i Sankt Petersborg.

Kontakt:
Peter Emmike Rasmussen, Danske Spil, mail: per@danskespil.dk, tlf: 29455176

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!