Danskere kan nu få helt nye iPhone 14 Pro til halv pris

Mentech, en førende udbyder af IT- og reparationsløsninger, er sammen med partnerfirmaer glade for at annoncere lanceringen af deres innovative bruttolønsordninger, der tilbyder forbedrede fordele og fleksibilitet for medarbejdere. Med disse ordninger har medarbejderne mulighed for at vælge og købe deres foretrukne IT-udstyr gennem deres bruttoløn, hvilket resulterer i betydelige besparelser og en personlig digital oplevelse.

Bruttolønsordninger er blevet populære blandt virksomheder i alle størrelser, da de giver en win-win løsning for både arbejdsgivere og medarbejdere. Mentechs skræddersyede bruttolønsordninger giver medarbejderne mulighed for at vælge deres ønskede smartphones, tablets eller computere, hvilket gør det muligt for dem at arbejde mere effektivt og komfortabelt. Ved at udnytte virksomhedens partnerskab med førende brands og stærke partnere får medarbejderne adgang til et bredt udvalg af høj kvalitet IT-udstyr med stor merværdi gennem services, forsikringer og support.

En af de mest bemærkelsesværdige funktioner ved Mentechs og deres partnere bruttolønsordninger er de besparelser, de tilbyder. Ved at benytte fordelene med en bruttolønsordning kan medarbejderne opnå betydelige reduktioner i omkostningerne ved deres valgte produkter, ofte op til halvdelen af detailprisen. Denne betydelige rabat gør det muligt for medarbejderne at få adgang til den nyeste teknologi uden at belaste deres personlige økonomi.

Desuden sikrer Mentech og partnere en problemfri proces både for arbejdsgivere og medarbejdere. Gennem en intuitiv online portal kan medarbejderne gennemse og vælge deres foretrukne IT-udstyr, og Mentech og partnere tager sig af bestilling og levering til virksomhedens lokaler. Derudover tilbyder Mentech forskellige supporttjenester, herunder returmuligheder, forsikring, udvidede garantier og autoriserede reparationer.

"Vi er spændte på, hånd i hånd med vores partnere, at introducere vores innovative bruttolønsordninger til virksomheder, der søger at forbedre medarbejdergoder og tilfredshed," udtalte Tais Johansen, nordisk salgschef hos Mentech. "Disse ordninger tilbyder ikke kun omkostningsbesparelser og personlig valgmulighed for medarbejderne, men strømliner også indkøbsprocessen for arbejdsgivere. Vi tror på, at ved at levere de værktøjer og teknologi, som medarbejderne foretrækker, bidrager vi til at skabe et mere produktivt og engagerende arbejdsmiljø."

Mentechs og partners bruttolønsordninger kan tilpasses efter de unikke behov og præferencer for hver virksomhed og dens medarbejdere. Uanset om det er gennem den traditionelle bruttolønsordning eller Employee Mobility Solution (EMS), hvor virksomheden bevarer ejerskabet over udstyret med mulighed for overførsel til andre medarbejdere eller Mentech, pålægger implementeringen ikke ekstra omkostninger for arbejdsgiveren.

For mere information om Mentechs bruttolønsordninger og hvordan de kan gavne din virksomhed og medarbejdere, besøg venligst https://mentechservices.com eller kontakt services@mentech.dk

Mentech logo, rating, and partners 2023

Mentech – et af Nordens største autoriserede IT-værksteder

Vi er i Danmark, Sverige og Norge. Vi praktiserer en cirkulær økonomi, hvor vi genanvender i stedet for at producere. Det gør vi for klodens og fremtiden bedste. Vi yder autoriserede reparationer for flere af verdenens førende elektronik brands. Hos Mentech har vi én mission: At give kunderne den absolut bedste kundeservice overhovedet.

I et partnerskab med Mentech får jeres virksomhed fri adgang til vores selvspecieludviklede Partner Portal med et bredt sortiment af services. Her bevarer I overblikket af sager, og kan se status på håndteringen af alle jeres reparationssager. Supplerende er Mentechs egne digitale platforme som ’Min Side’ og ’Digitale Services’, der har til formål altid at holde dig informeret om din sag. Du skal have den bedste serviceoplevelse, når det handler om din elektronik. Fra start til slut.

Vi sparer og bevarer jordens ressourcer samtidigt med at vi sikrer kompromisløs produktkvalitet.

Mentech samarbejder, og er autoriserede serviceudbydere for: Apple, Samsung, Huawei, Motorola, Acer, Gorunner og Lenovo Think serien.

Følg pressemeddelelser fra Mentech A/S

Flere pressemeddelelser fra Mentech A/S