Danske Vandværker ansætter to nye medarbejdere

Danske Vandværker, som varetager vandbranchens interesser, har i det nye år styrket sin organisation med to nye medarbejdere på sekretariatet i Solrød Strand.

Camilla Falk, bosiddende i Greve, er tiltrådt som juridisk rådgiver. Camilla Falk blev i 2010 uddannet som jurist på Københavns Universitet og har tidligere arbejdet som juridisk rådgiver hos Købmandsstandens Inkasso Service A/S, været Office Manager hos Herman Olsen & Co., hvor hun havde ansvaret for administration, økonomi og jura. På seneste visitkort stod der juridisk fuldmægtig hos Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (det tidligere Arbejdsskadestyrelsen), hvor arbejdsområdet var behandling af sager om personskadeerstatning.

Irene Blak Villadsen, bosiddende i Ejby ved Køge, har arbejdet 15 år som grafiker på reklamebureau og i in-house marketingsafdelinger. Seneste arbejdsplads var hos Kärcher, hvor ansvarsområderne var koordinering af markedsføring, planlægningen og udarbejdelse af messer samt tv og filmproduktion. Irene Blak Villadsen blev uddannet til Multimediedesigner på Lyngby Uddannelsescenter i 2002. Udover at arbejde med grafisk produktion skal Irene Blak Villadsen også håndtere annoncesalg i Danske Vandværkers medlemsmagasin.

Camilla Falk, juridisk rådgiver
Irene Blak Villadsen, grafiker