Danske Spils kunder tror på afklapsning af Finland

Kampen ender med en 3-0 sejr og Eriksen eller Poulsen scorer første mål, hvis spillerne hos Danske Spil får ret i deres forudsigelser.

Når Danmark går på banen mod Finland, har rigtig mange danskere underbygget deres grænseløse tiltro til dansk sejr med et odds hos Danske Spil.

- 9 ud af 10 indsatser er sat på Danmark, og spillerne forventer en overlegen præstation. 3-0 er det mest spillede ciffertips, så tiltroen er stor til landsholdets evner i begge ender af banen,” fortæller oddssætter hos Danske Spil Peter Emmike Rasmussen.

Ingen af de danske angribere funkler klarest for tiden og indskuddene på første målscorer er spredt godt ud, med Eriksen og Poulsen som de mest populære bud.

Aktuelle odds kan findes her:

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!