Danske Spils administrerende direktør stopper

Danske Spil har modtaget en opsigelse fra sin administrerende direktør Susanne Mørch Koch, som skal tiltræde stillingen som administrerende direktør for Tivoli A/S senest 1. september 2020.

”Bestyrelsen i Danske Spil har med stor beklagelse modtaget Susanne Mørch Kochs opsigelse og starter nu processen med at finde en afløser”, siger bestyrelsesformand Peter Gæmelke.

“Det har været en svær beslutning at forlade Danske Spil, som jeg holder meget af. Det er en dygtig virksomhed med engagerede medarbejdere, der tager sit store ansvar meget alvorligt. Det er en kæmpe glæde, at Danske Spil årligt afleverer flere milliarder i overskud til det danske samfund. Alt det vil jeg savne”, siger Susanne Mørch Koch

Susanne fratræder stillingen senest ved udgangen af august 2020.

Kontakter

Pressechef i Danske Spil, Thomas Bille Winkel, tlf: 40 91 98 78, tobw@danskespil.dk.