Danske Spil A/S

Danske Spil: De ryger i omdans i aften

Efter en vaklende start på sæsonen synes oddssætterne hos Danske Spil nu, at de har fået bedre styr på, hvem der har gode chancer for at nå langt i Vild med dans – og hvem der er i farezonen for at ryge ud i næste afsnit.

”Nu er vi oddsættere tilbage på sporet! Andrea Lykke måtte forlade Vild med dans i fredags, og det havde vi ikke forventet på forhånd,” siger Mathias Reimer Larsen, oddssætter og Vild med dans-ekspert hos Danske Spil.

Hvem ryger så ud fredag aften? Her er der to kandidater, som er i farezonen.

”Vores bud er, at det kommer til at stå mellem Joel Hyrland og Natasha Brock. Joel var i omdans i fredags, og vi må derfor forvente, at han ikke har opbakningen fra seerne. Natasha har endnu ikke været i omdans, men hun ligger svagt til i karakterbogen hos dommerne, hvor kun Heidi Frederikke og Cecilie Schmeichel fik færre point sidste fredag. Vi forventer dog, at både Heidi Frederikke og Cecilie Schmeichel modtager mange seerstemmer, og derfor tror vi ikke, at de kommer i farezonen på fredag,” siger Mathias Reimer Larsen.

Før sæsonen gik i gang var Andrea Lykke Danske Spils favorit til at vinde hele konkurrencen, men hun røg ud i sidste uge, og nu har Danske Spils oddssættere så kastet deres kærlighed på et par nye deltagere.

Ny favorit
”Vi har været i vildrede omkring favoritterne, men der begynder nu at tegne sig et billede af, hvem der skal kæmpe med om sejren til det sidste: Casper Phillipson scorede imponerende 37 point hos dommerne i fredags, og han gjorde generelt en flot figur. Daniel Wagner må også siges at være blevet en af dem, man skal regne med. Det mener dommerne tydeligvis, det gør vi også her i Danske Spil, og det gør danskerne også: Næsten hver fjerde af alle spil placeret på vores vinderspil er således placeret på Daniel Wagner, så kunderne tror også meget på den dansende atlet,” siger Mathias Reimer Larsen.

Vild med dans sendes på TV2 i aften klokken 20.00.

Information om Danske Spil A/S

Danske Spil A/S