Dansk virksomhed åbner op for juridisk sikring af private og virksomheder
Betalt samarbejde Juridisk sikring er som regel ikke det, der står øverst listen, når arbejdsdagen slutter og man trænger til at slappe af. Det er stifterne bag den danske virksomhed, Legal Desk, ganske klar over. Derfor har de vendt advokatbranchen på hovedet for at gøre det lettere for kunden at sikre sig selv.
Legal Desk - vejen til juridisk sikring, nemt og hurtigt
Legaldesk.dk har siden 2016 indtaget det danske marked ved at tilbyde juridisk sikring til private og erhvervskunder.
Virksomheden er bygget på fire grundsten: Dokumenter og services skal kunne oprettes og modtages, når det passer kunden, uafhængigt af, hvor i landet vedkommende befinder sig, i et sprog som alle kan forstå og til en pris, hvor alle kan være med. Det er det - ret enkelt.
Automatisering af standardydelser
Det er altså disse fire mantraer, om man vil, der har sat tonen for, hvad man kan forvente af den digitale platform, hvorigennem Legal Desk eksisterer. En anden devise er, at langt de fleste har de samme behov. Det er især, når der sker større forandringer i livet - f.eks. når par flytter sammen, ved familieforøgelse eller skilsmisse, eller ved valget om at blive selvstændig - at det er særligt vigtigt, at man laver de relevante juridiske dokumenter. De to stiftere af Legal Desk, Anders Lyager Kaae og Simon Eklund, erfarede fra deres tid som advokater, at langt de fleste, har de samme behov i disse situationer.
Derfor har Legal Desk med succes kunne automatisere en lang række ydelser og services for både privatpersoner og erhvervskunder. Dette afspejles også i prisen, der er blot en brøkdel af, hvad det ville koste at få samme ydelse hos en traditionel advokat.
Sådan bruger du Legal Desk
På legaldesk.dk kan man oprette juridiske dokumenter, såsom ægtepagt, fremtidsfuldmagt eller selskabsdokumenter, ved at udfylde en formular. Formularene er inteligente, hvilket betyder, at de tilpasser sig, mens brugeren udfylder dem. På den måde ender brugeren med et dokument, der passer til vedkommende situation og dækker dennes behov.
Når man har udfyldt formularen, bliver man sendt til betaling, hvorefter man får adgang til det færdige dokument. Hvis det skal underskrives, kan det gøres digitalt - nemt og sikkert. Hvis der er sagsbehandling, kan man følge hele forløbet inde i det personlige dokumentarkiv kaldet Mine Dokumenter. Her vil det også fremgå, hvis brugeren skal foretage sig noget. Brugeren har på den måde hele tiden overblik over, hvad der foregår og hvem der skal foretage sig hvad.
Links
Information om Din Tekstforfatter
Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.
Følg pressemeddelelser fra Din Tekstforfatter
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Din Tekstforfatter
Det personlige køkken – vi vælger greb i eksklusive designs og materialer som aldrig før20.5.2022 07:59:00 CEST | Pressemeddelelse
Vi har de sidste mange år haft en øget interesse for design og kvalitet. De produkter som omgiver os i vores hverdag, skal ikke længere blot være brugbare og praktiske - men også i lækkert design af høj kvalitet.
Fra 0 til 20 millioner på kun 12 måneder17.5.2022 10:22:07 CEST | Pressemeddelelse
DK Vikarservice har oplevet en usædvanlig god vækst fra 0 til 20 mio. kroner på kun 12 måneder og med et pænt overskud.
Nu bliver det nemmere at flytte14.5.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det med at flytte kan godt være lidt besværligt; især, hvis du står oven i at skulle sælge din gamle bolig og købe en ny. Flytningen kræver meget, og det er ikke altid, at man hverken har tid eller lyst til faktisk at komme i gang med at pakke ned og pakke op igen, men der er ting, du kan gøre, der gør det nemmere for dig selv.
Innovation i branchen: Magneter sender svejseapparatet på pension12.5.2022 23:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Svejseapparater og ældre monteringsprocesser går en usikker fremtid i møde efter at magneter er begyndt at overtage store dele af de traditionelle holdefunktioner inden for både vindsektoren, byggeri og metalbranchen.
Flere og flere virksomheder får professionel hjælp til markedsføring10.5.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Der er i de seneste år sket en markant ændring indenfor markedsføring. I dag bruger de fleste firmaer professionel hjælp til deres markedsføring.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum