Dansk virksomhed åbner op for juridisk sikring af private og virksomheder
Legal Desk - vejen til juridisk sikring, nemt og hurtigt
Legaldesk.dk har siden 2016 indtaget det danske marked ved at tilbyde juridisk sikring til private og erhvervskunder.
Virksomheden er bygget på fire grundsten: Dokumenter og services skal kunne oprettes og modtages, når det passer kunden, uafhængigt af, hvor i landet vedkommende befinder sig, i et sprog som alle kan forstå og til en pris, hvor alle kan være med. Det er det - ret enkelt.
Automatisering af standardydelser
Det er altså disse fire mantraer, om man vil, der har sat tonen for, hvad man kan forvente af den digitale platform, hvorigennem Legal Desk eksisterer. En anden devise er, at langt de fleste har de samme behov. Det er især, når der sker større forandringer i livet - f.eks. når par flytter sammen, ved familieforøgelse eller skilsmisse, eller ved valget om at blive selvstændig - at det er særligt vigtigt, at man laver de relevante juridiske dokumenter. De to stiftere af Legal Desk, Anders Lyager Kaae og Simon Eklund, erfarede fra deres tid som advokater, at langt de fleste, har de samme behov i disse situationer.
Derfor har Legal Desk med succes kunne automatisere en lang række ydelser og services for både privatpersoner og erhvervskunder. Dette afspejles også i prisen, der er blot en brøkdel af, hvad det ville koste at få samme ydelse hos en traditionel advokat.
Sådan bruger du Legal Desk
På legaldesk.dk kan man oprette juridiske dokumenter, såsom ægtepagt, fremtidsfuldmagt eller selskabsdokumenter, ved at udfylde en formular. Formularene er inteligente, hvilket betyder, at de tilpasser sig, mens brugeren udfylder dem. På den måde ender brugeren med et dokument, der passer til vedkommende situation og dækker dennes behov.
Når man har udfyldt formularen, bliver man sendt til betaling, hvorefter man får adgang til det færdige dokument. Hvis det skal underskrives, kan det gøres digitalt - nemt og sikkert. Hvis der er sagsbehandling, kan man følge hele forløbet inde i det personlige dokumentarkiv kaldet Mine Dokumenter. Her vil det også fremgå, hvis brugeren skal foretage sig noget. Brugeren har på den måde hele tiden overblik over, hvad der foregår og hvem der skal foretage sig hvad.
Links
Information om Link Concept ApS
Følg pressemeddelelser fra Link Concept ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Link Concept ApS
Differentier dine events fra konkurrenterne med det rette eventbureau7.7.2025 14:37:38 CEST | Pressemeddelelse
Alt for mange events ligner hinanden. De risikerer at drukne i mængden. I et marked, der bombarderer os med information og tilbud, er det ikke længere nok at afholde et arrangement. Særligt ikke, hvis du ønsker at få noget ud af det. Tværtimod handler det om at skære igennem støjen, skabe ægte engagement og værdi for jeres virksomhed. At samarbejde med det rette eventbureau kan gøre forskellen mellem en gennemsnitlig begivenhed og en uforglemmelig oplevelse, der skaber værdi for både din virksomhed og dine kunder. Hvorfor vælge et professionelt eventbureau? Et professionelt eventbureau tilbyder mere end bare planlægning af logistik og booking af lokaler. Bureauet skaber events, der forstærker dit brands budskab samt giver deltagerne en unik oplevelse, som dine konkurrenter ikke kan matche. Ekspertise og kreativitet Et professionelt eventbureau som Copenhagen Event Company har den nødvendige ekspertise og kreative indsigt. En kombination, som gør det muligt at skabe events, der skiller
Håndværk med passion og professionalisme30.6.2025 16:47:18 CEST | Pressemeddelelse
Tømrerfaget er hjørnestenen i mange byggerier og renoveringsprojekter. Det er her, at visioner og idéer bliver til virkelighed. Det kræver både præcision, erfaring og et skarpt øje for detaljer at levere holdbare løsninger, som holder i generationer. Med en kombination af traditionelle håndværksmetoder og moderne teknik skabes både funktionelle og æstetisk flotte resultater. Det gode tømrerarbejde hviler på en grundlæggende respekt for materialet og kunden. Tømreren må forstå både konstruktionens tekniske krav og kundens ønsker, så alle elementer smelter sammen til et harmonisk hele. Hos Nohnsbyg.dk lægges der stor vægt på netop dette samspil mellem håndværk og dialog. Den digitale platform afspejler en moderne virksomhed, der ønsker at gøre hele processen overskuelig og gennemsigtig. Kvalitet og bæredygtighed går hånd i hånd I dag er det ikke længere nok bare at bygge godt. Der stilles også krav om bæredygtige løsninger og miljøbevidste materialevalg. Mange kunder ønsker at mindske de
Nyt domicil skal fremtidssikre væksten hos United Components11.6.2025 09:45:10 CEST | Pressemeddelelse
Efter ni måneders effektiv byggeproces har United Components nu fået overdraget nøglerne til deres nye og moderne domicil i Middelfart, som er leveret af totalentreprenøren CENTO.
Det skal du have styr på, inden du rejser væk i længere tid10.6.2025 09:17:11 CEST | Pressemeddelelse
Hvis du planlægger at rejse væk i flere måneder – fx på backpackertur, sabbatår, studieophold eller langtidsferie – er der en række praktiske ting, du skal have styr på, før du tager afsted.
Derfor bør du altid have blækpatroner klar som selvstændig27.5.2025 09:49:28 CEST | Pressemeddelelse
At være selvstændig betyder ofte, at man skal jonglere mange opgaver på én gang – lige fra kundemøder og regnskab til marketing og print.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum