Link Concept ApS

Dansk virksomhed åbner op for juridisk sikring af private og virksomheder

Del
Betalt samarbejde Juridisk sikring er som regel ikke det, der står øverst listen, når arbejdsdagen slutter og man trænger til at slappe af. Det er stifterne bag den danske virksomhed, Legal Desk, ganske klar over. Derfor har de vendt advokatbranchen på hovedet for at gøre det lettere for kunden at sikre sig selv.

Legal Desk - vejen til juridisk sikring, nemt og hurtigt

Legaldesk.dk har siden 2016 indtaget det danske marked ved at tilbyde juridisk sikring til private og erhvervskunder. 

Virksomheden er bygget på fire grundsten: Dokumenter og services skal kunne oprettes og modtages, når det passer kunden, uafhængigt af, hvor i landet vedkommende befinder sig, i et sprog som alle kan forstå og til en pris, hvor alle kan være med. Det er det - ret enkelt. 

Automatisering af standardydelser

Det er altså disse fire mantraer, om man vil, der har sat tonen for, hvad man kan forvente af den digitale platform, hvorigennem Legal Desk eksisterer. En anden devise er, at langt de fleste har de samme behov. Det er især, når der sker større forandringer i livet - f.eks. når par flytter sammen, ved familieforøgelse eller skilsmisse, eller ved valget om at blive selvstændig - at det er særligt vigtigt, at man laver de relevante juridiske dokumenter. De to stiftere af Legal Desk, Anders Lyager Kaae og Simon Eklund, erfarede fra deres tid som advokater, at langt de fleste, har de samme behov i disse situationer.

Derfor har Legal Desk med succes kunne automatisere en lang række ydelser og services for både privatpersoner og erhvervskunder. Dette afspejles også i prisen, der er blot en brøkdel af, hvad det ville koste at få samme ydelse hos en traditionel advokat. 

Sådan bruger du Legal Desk

På legaldesk.dk kan man oprette juridiske dokumenter, såsom ægtepagt, fremtidsfuldmagt eller selskabsdokumenter, ved at udfylde en formular. Formularene er inteligente, hvilket betyder, at de tilpasser sig, mens brugeren udfylder dem. På den måde ender brugeren med et dokument, der passer til vedkommende situation og dækker dennes behov.

Når man har udfyldt formularen, bliver man sendt til betaling, hvorefter man får adgang til det færdige dokument. Hvis det skal underskrives, kan det gøres digitalt - nemt og sikkert. Hvis der er sagsbehandling, kan man følge hele forløbet inde i det personlige dokumentarkiv kaldet Mine Dokumenter. Her vil det også fremgå, hvis brugeren skal foretage sig noget. Brugeren har på den måde hele tiden overblik over, hvad der foregår og hvem der skal foretage sig hvad. 

Links

Information om Link Concept ApS

Link Concept ApS
Link Concept ApS
Horsensvej 72A
7100 Vejle

Følg pressemeddelelser fra Link Concept ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Link Concept ApS

Differentier dine events fra konkurrenterne med det rette eventbureau7.7.2025 14:37:38 CEST | Pressemeddelelse

Alt for mange events ligner hinanden. De risikerer at drukne i mængden. I et marked, der bombarderer os med information og tilbud, er det ikke længere nok at afholde et arrangement. Særligt ikke, hvis du ønsker at få noget ud af det. Tværtimod handler det om at skære igennem støjen, skabe ægte engagement og værdi for jeres virksomhed. At samarbejde med det rette eventbureau kan gøre forskellen mellem en gennemsnitlig begivenhed og en uforglemmelig oplevelse, der skaber værdi for både din virksomhed og dine kunder. Hvorfor vælge et professionelt eventbureau? Et professionelt eventbureau tilbyder mere end bare planlægning af logistik og booking af lokaler. Bureauet skaber events, der forstærker dit brands budskab samt giver deltagerne en unik oplevelse, som dine konkurrenter ikke kan matche. Ekspertise og kreativitet Et professionelt eventbureau som Copenhagen Event Company har den nødvendige ekspertise og kreative indsigt. En kombination, som gør det muligt at skabe events, der skiller

Håndværk med passion og professionalisme30.6.2025 16:47:18 CEST | Pressemeddelelse

Tømrerfaget er hjørnestenen i mange byggerier og renoveringsprojekter. Det er her, at visioner og idéer bliver til virkelighed. Det kræver både præcision, erfaring og et skarpt øje for detaljer at levere holdbare løsninger, som holder i generationer. Med en kombination af traditionelle håndværksmetoder og moderne teknik skabes både funktionelle og æstetisk flotte resultater. Det gode tømrerarbejde hviler på en grundlæggende respekt for materialet og kunden. Tømreren må forstå både konstruktionens tekniske krav og kundens ønsker, så alle elementer smelter sammen til et harmonisk hele. Hos Nohnsbyg.dk lægges der stor vægt på netop dette samspil mellem håndværk og dialog. Den digitale platform afspejler en moderne virksomhed, der ønsker at gøre hele processen overskuelig og gennemsigtig. Kvalitet og bæredygtighed går hånd i hånd I dag er det ikke længere nok bare at bygge godt. Der stilles også krav om bæredygtige løsninger og miljøbevidste materialevalg. Mange kunder ønsker at mindske de

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye