Dansk triumf blev den mest indbringende for Oddset-spillerne i fire år

Og spillerne kan for alvor score kassen, hvis Danmark går hele vejen ved EM i fodbold.

Det kom ikke som den store overraskelse for Oddset-spillerne, at Danmark slog Rusland og kom videre fra gruppespillet ved EM i går.

Rigtig mange havde spillet på den nødvendige kombination for, at det skulle ske; nemlig en dansk sejr kombineret med en belgisk sejr over Finland.

Og det kom til at koste for Danske Spil.

-Den glædelige danske sejr og avancementet til ottendedelsfinalen gav et samlet tab på 11 millioner kroner, fortæller oddssætter Peter Emmike Rasmussen.

Vi skal godt fire år tilbage i tiden for at finde en dag, der var mere indbringende for Oddset-spillerne. Det var den 4. marts 2017, hvor udfaldene af en række kampe betød, at spillerne hev 12,5 millioner kroner ud af Oddset-kassen.

Stor tro på samlet EM-triumf
Men det kommer til at blive endnu mere indbringende, hvis Kasper Hjulmands tropper bliver ved med at vinde og til sidst står med EM-trofæet, ligesom herrelandsholdet gjorde det i Sverige i 1992.

-Nu begynder folk for alvor at spille på en samlet dansk EM-triumf igen. Det er meget entydigt, siger Peter Emmike Rasmussen.

Inden sejren over Rusland stod Danske Spil til at tabe 45 millioner kroner, hvis Danmark bliver europamestre. Det tal er nu oppe på 50 millioner kroner.

-Og det beløb kommer til at stige støt op til ottendedelsfinalen mod Wales, siger Peter Emmike Rasmussen.

Oddset på, at Danmark stryger helt til tops ved EM, lå før startfløjtet i Parken på 50. Nu ligger det på 22.

Danmark spiller ottendedelsfinale i Amsterdam mod Wales på lørdag.

Kontakt:
Peter Emmike Rasmussen, Danske Spil, mail: per@danskespil.dk, tlf: 29455176

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!