Dansk Supermarked Group

Dansk Supermarked Group samler medarbejdere til historisk firmafest

39.000 medarbejdere i Danmark er inviteret til landets største firmafest nogensinde som tak for indsatsen

Salgsassistenterne fra Netto i Nexø er inviteret. Det samme er frugt- og grøntmedarbejderne fra føtex Frederikshavn. Også slagtereleven fra Bilka Esbjerg og lagermedarbejderne fra Ishøj har fået en invitation.

Kort sagt er samtlige 39.000 medarbejdere i Dansk Supermarked Groups danske butikker, lagre og kontorer inviteret til fælles firmaarrangement som tak for deres indsats.

Søndag den 5. juni 2016 bliver udendørsarealerne ved Dansk Supermarked Groups hovedkontor i Årslev ved Aarhus omdannet til rammen om det historisk store arrangement, som har fået navnet DSLIVE.

500 busser og fire færger fragter fra morgenstunden de tusindvis af medarbejdere til arrangementet. På to kæmpemæssige scener vil en perlerække af de bedste danske artister dagen igennem give den gas med liveoptrædener. Om aftenen går turen hjemad igen til alle hjørner af danmarkskortet.

En del af noget - meget - større

Det er første gang i koncernens historie, at Dansk Supermarked Group holder et fælles firmaarrangement for alle medarbejdere i Danmark. CEO Per Bank glæder sig derfor også til at se medarbejdere fra nær og fjern til et brag af en fest og til at kunne sige tak for kampen hidtil og i fremtiden.

- Hver dag arbejder medarbejderne hver især hårdt for vores fælles mission om at være kundernes førstevalg. I den travle dagligdag er det af gode grunde kun et fåtal af vores 39.000 kolleger i Danmark, vi er sammen med. Det laver vi om på for en enkelt dag med DSLIVE, hvor vi virkelig får mulighed for at opleve, hvor stort et fællesskab vi alle er en del af. Samtidig får vi masser af fælles oplevelser med i bagagen, som vil binde vores virksomhed endnu tættere sammen på kryds og tværs og styrke samarbejdet fremover, siger Per Bank.

For at så mange medarbejdere som overhovedet muligt kan deltage, finder arrangementet sted grundlovsdag. På grund af helligdagen holder størstedelen af Dansk Supermarked Groups butikker som sædvanlig lukket.

Det er et større beløb fra Købmand Herman Sallings Fond, der muliggør DSLIVE.

Fun facts om DSLIVE

• 39.000 inviterede medarbejdere