Bonzer

Dansk læringsplatform udvider til USA

Del
Den danske velfærdsteknologiske startup, Inspo, går nu ind i USA med et nyt dot com domæne og en dertilhørende hjemmeside klar, som hedder inzpos.com. Domænet og hjemmesiden blev lanceret i begyndelsen af denne uge.

- Inspo-teamet er glade og stolte over, at det nu er muligt, at vores startup nu kan etablere sig i USA, som unægtelig er et kæmpestort marked for os. Vi har i Inspo store vækstambitioner, og nu skal USA være en del af den spændende rejse. I USA er der rundt regnet 17 millioner high school elever, og Inspo skal have fat i så mange af dem som overhovedet muligt. Derudover forventes det, at det tal stiger i løbet af de kommende år, siger Simon Nygård, co-founder og CEO i Inspo.   

Denne nyhed kommer efter, at Inspo i løbet af de sidste to uger har meldt ud, at startuppen har lanceret nye domæner og hjemmesider i Sverige, Holland, Finland, UK samt Tyskland. 

- Vi har rigtig travlt op til lanceringerne af de nye hjemmesider og domæner, fordi vi skulle have meget på plads inden. Men det er godt og rart, at vi er gået live i alle de lande. Vi har god tro på, at fremtiden for vores lille forretning i den grad ser lys ud, siger Simon Nygård. 

 Inspo blev grundlagt i 2018 af Simon Nygård, Thorvald Thorarsen og Hjalte Lund Skaarup, som er partners og driver virksomheden sammen i dag. Mod betaling tilbyder virksomheden hjælpemidler i form af blandt andet rapporter, noter og analyser, som gymnasieleverne kan downloade til inspiration. Inspos indhold består af tidligere elevers opgaver – som har fået høje karakterer – og af egenproduceret indhold af virksomhedens redaktion, som er kandidatstuderende. I Danmark har gymnasieelverne adgang til over 25.000 forskellige opgaver. 

Har du behov for at vide mere? Så kontakt:

Kontakter

Billeder

Information om Bonzer

Bonzer



Inspo ønsker at, læring i gymnasiet skal være nemmere, sjovere & enklere. Vi ønsker at fjerne frustration ved at lære et nyt stof, samt genskabe glæden ved at lære. Vi gør os umage for at skabe en brugervenlig platform, så det er nemt for dig at finde, hvad du skal bruge, når du er medlem hos inspo. Det er simpelt og intuitivt at navigere rundt, så du lynhurtigt og friktionsfrit finder de hjælpemidler, du mangler lige nu.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye