Hero Blocks ApS

Dansk computerspil lanceres på den amerikanske platform Discord.

Mad Machines, debutspillet fra det esbjergensiske computerspil studie Hero Blocks, er netop blevet lanceret på Discord Store.

Spillet er et ud af syv, som på verdensplan er udvalgt til at være ”First on Discord”. Mad Machines blander elementer fra boldspil og kampsport, og det sigter især mod konkurrencemindede spillere.

Mad Machines har været undervejs i 3 år, og udviklingen af spillet er sket i en tæt dialog med et stadig voksende community på Discord, en platform der i øjeblikket tæller mere end 150 millioner brugere. Potentialet i spillet ligger specielt indenfor turnerings- og esport miljøerne, og det har derfor været vigtigt at udvikle spillets mekanikker og færdighedsbaserede teknikker til at matche hardcorespillernes krav.

Spillet har det seneste år været testet på de største messer for gaming og esport i Europa og USA, og i foråret 2018 vandt Mad Machines prisen for det bedste multiplayer spil til Dreamhack i Austin, Texas.

Information om Hero Blocks ApS

Hero Blocks ApS
Strynoevej 22
6710 Esbjerg V

Hero Blocks ApS er et dansk spil studie lokaliseret i Esbjerg.

Følg pressemeddelelser fra Hero Blocks ApS