Danmarks største sparekasse bakker op om KB Elite

KB Elite gav den fuld gas i weekenden, da de dygtige gymnaster gav opvisning i Køge og viste noget af alt det, de har lært. Gymnasterne svævede henover gulvet til forårsopvisningen i Ravnsborghallen.

Privatkundechef i Sparekassen Kronjylland i Køge, Casper Sørensen, sammen med nogle af gymnasterne fra KB Elite

KB Elite er et elitehold under Køge Bugt Gymnastikforening, som består af 20 gymnaster i alderen 16-25 år, der udfører rytmisk gymnastik. I forbindelse med weekendens opvisning fik holdet overrakt et stort gavebevis af Casper Sørensen, der er privatkundechef i Sparekassen Kronjylland i Køge. Sparekassens støtte til de 20 gymnaster skal gå til nye redskaber og nye flotte opvisningsdragter, som holdet både vil få gavn af i den daglige træning og ved de mange opvisninger i blandt andet Køge og omegn.

– I KB Elite træner vi målrettet mod at dygtiggøre den enkelte gymnast, så alle bliver udfordret maksimalt. I det arbejde er nye træningsredskaber og opvisningstøj vigtigt for os, så vi både kan blive ved med at udvikle os, og så vi står skarpt, når vi er på gulvet ved opvisninger og stævner på landsplan. Vi er derfor meget glade for, at Sparekassen Kronjylland bakker op om KB Elite og vores fortsatte udvikling, fortæller Pernille Johansen, der er instruktør hos KB Elite.

KB Elite giver opvisning i Køge igen til sommer, men deltager inden det i et hav af opvisninger i andre byer.

Sparekassen Kronjylland køber sig ind i Fintech-selskab5.9.2019 09:10:19 CESTPressemeddelelse

CrediWire var en af de første virksomheder, der flyttede ind i Copenhagen FinTechs kontorfælleskab for tre år siden og har siden været en integreret del af FinTech miljøet i Danmark. Nu bliver Sparekassen Kronjylland og Nordea en del af ejerkredsen. CrediWire fokuserer på at gøre regnskabet hos virksomhederne operationelt og få tallene til at skabe værdi for forretningen. Systemet strukturerer alle virksomhedernes finansielle data i realtid i en kommunikationsplatform, hvor virksomhederne kan dele sine data med banker, revisorer, bestyrelse mv. - Det handler om at gøre bogføringen og regnskabet levende for virksomheden. De skal kunne interagere med deres betroede samarbejdspartnere og modtage løbende sparring i stedet for blot at holde et bogholderi for at indberette moms og betale SKAT, fortæller CEO i CrediWire Nicholas Meilstrup. Med Sparekassen Kronjyllands investering bliver CrediWire fremover også en del af værktøjskassen for både Sparekassens rådgivere og kunder. - Med CrediWire