Netto

Danmarks største kvindemagasin skifter navn

Når det nye nummer af Nettos kundemagasin den 7. januar lander i kædens 406 butikker, sker det under det nye navn "Lime".

Hidtil har bladet heddet "Kiwi". Og under det navn har Netto opnået en helt uhørt succes.

Kundemagasinet er nemlig ikke bare Danmarks største kundemagasin, bladet er faktisk blevet det mest læste kvindemagasin i Danmark - tæt ved en halv million danskere læser ifølge Gallup det gratis Netto-magasin.

"Der er ingen tvivl om, at årsagen til læsersuccesen især er et godt indhold med fokus på det samme mix af kendte navne og livsstilsstof, som også kendes fra betalingsmagasinerne. Men det spiller nok også ind, at bladet distribueres gratis via Netto, der har to millioner kunder igennem butikkerne hver uge," siger marketingchef Heidi Kessler.

"Grunden til, at vi skifter navnet på magasinet, er, at den norskejede kæde Kiwi Minipris er kommet til Danmark. Vi mener, det er uholdbart med navnesammenfaldet og ønsker ikke, at der skal være nogen forvekslinger mellem bladet og kæden."

"Det er stadig det samme gode indhold med artikler for den travle kvinde med familie og børn, tips og inspiration til madlavning og boligindretning, motion, velvære og mode. Den eneste ændring et mere tidssvarende look og så selvfølgelig navnet Lime," slutter Heidi Kessler.

Yderligere oplysninger: Heidi Kessler, marketingchef, Netto, tlf. 61 20 89 98

Information om Netto