Danmarks billigste fagforening 2020 – Her er vinderen!

Et af Danmarks største medier med fokus på a-kasser, find-a-kasse-priser.dk har i en større undersøgelse fundet frem til Danmarks billigste fagforening. Vinderen finder du herunder sammen med den fulde liste med priser, hvor du også kan se, hvem der pt. er den dyreste.

Der har i 2020 været tæt løb, når det kommer til at kunne bryste sig af at tilbyde Danmarks billigste fagforening.

Kigger man således udelukkende på prisen for fagforeningen, er der dødt løb mellem Det Faglige Hus, Ase og Frie.

Derfor har vi på vores medie find-a-kasse-priser.dk også kigget på prisen for a-kasse hos de 3 billigste, for på den måde at finde den udbyder, som samlet set er billigst.

Her er konklusionen klar, og Det Faglige Hus løber således i år med sejren som Danmarks billigste fagforening 2020.

Den fulde liste med fagforeninger, som find-a-kasse-priser.dk har undersøgt, finder du herunder:

• Det Faglige Hus | 69 kr/mdr
  • Dansk Psykolog Forening | 628 kr/mdr
  • Den Danske Dyrlægeforening | 656 kr/mdr
  • Lægeforeningen | 1332 kr/mdr

Det er desuden værd at notere, at man hos f.eks. Ase umiddelbart ikke kan melde sig ind i deres fagforening, uden også at melde sig ind i deres a-kasse. Derfor giver det god mening, også at inkludere prisen på a-kasse i vores sammenligning af de billigste.

Den fulde undersøgelse og artikel kan læses her: Danmarks billigste fagforening | Her er den billigste fagforening lige nu. Her kan du også se de samlede priser for a-kasse og fagforening, hos en række af de andre udbydere på listen ovenfor.

I den fulde artikel kan du også læse mere om, hvorfor nogle fagforeninger er så meget dyrere end andre, hvilket også forklarer, hvorfor f.eks. Lægeforeningen, som klart er den dyreste fagforening, koster så meget mere end alle andre.

NB. Der tages forbehold for fejl i de angivne priser. Undersøgelsen er fortaget manuelt, og der kan derfor opstå fejl og misforståelser. Nogle fagforeninger tilbyder desuden differentierede priser, alt efter pakke og arbejdsområde, og her har vi valgt den pris, som de fleste medlemmer får, eller den som er billigst.

24843065webmaster@webhub.dk

Ny dansk portal sælger hobby-kurser online25.2.2020 14:40:11 CETPressemeddelelse

NY ANALYSE AFSLØRER: Her er landets bedst besøgte biblioteker7.8.2019 12:07:05 CESTPressemeddelelse