Crossfaith kommer til København i forbindelse med deres Atlas Of Faith - World Tour 2022

Det japanske heavy metal-hardcore-band spiller i Pumpehuset lørdag 12. november 2022

Crossfaith blev grundlagt i 2006 og udgav deres første Blueprint of Reconstruction-demo i 2008. Bandet består af vokalist Kenta Koie, guitarist Kazuki Takemura, Hiroki Ikegawa på bas, trommeslager Tatsuya Amano og Terufumi Tamano på keyboard. Deres stil er en kombination af metal, hardcore, dubstep og andre former for elektronisk musik. De er kendt for deres energiske liveoptrædener. Crossfaith udgav deres første studiealbum, The Artificial Theory of the Dramatic Beauty, gennem Zestone Records i 2009, og deres andet album, The Dream, The Space i 2011, gennem Tragic Hero Records. I sommeren 2018 udkom deres tredje studiealbum Ex Machina.

Det bliver et brag af en fest, når Crossfaith vælter Pumpehuset i København lørdag 12. november 2022

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P

Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset.26.7.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

ROLO TOMASSI 5. FEBRUAR 2023 PUMPEHUSET Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset. At beskrive præcist hvad Rolo Tomassi gør, og hvordan de gør det, har altid været utroligt svært. Atmosfæren skabes gennem brutale og nådesløse guitarer, med slibende vokaler i krig med alt omkring dem, uden at tage fanger og uden at bøje sig for nogen. Alligevel skabes atmosfæren også gennem en konstant følelse af ro, refleksion og intimitet, der nærmest skyller ind over lytteren som velkomne bølger gennem sparsomt, nøgent klaver, ægte hjemsøgende melodier og melankolske musikalske refleksioner. Det er forbløffende, og anderledes end noget andet, du kommer til at høre. Rolo Tomassi har brugt de sidste 17 år på at føre an og skabe deres egen stil. På deres seneste album, ’Where Myth Becomes Memory’, fører de an med en uhørt selvsikkerhed og determination. Kvintetten har aldrig taget den nemme vej og bygger konstant videre på deres tidligere udgivelser. Denne langsomme men stabile karrierevej