Meresalg Marketing

Covid-19 har været et hårdt slag studiemagasinet Ufiltreret.dk - der må sadles om

For det danske studiemagasin Ufiltreret, har covid-19 gjort det utrolig svært for det nyopstartede magasin. På få år udarbejde magasinet autentiske portrætter med kendte danske ansigter, herunder: Jesper Groth, Christian Degn, Marthin Thorborg, Nikolaj Stokholm og mange flere. De velskrevne interviews blev delt på videregående uddannelser i kendte studiebyer som København, Aarhus og Kolding. Der var stor interesse i magasinerne, men da uddannelserne blev lukket ned og det blev til hjemmeundervisning, døde interessen desværre også for mediet. Nu har mediet omsadlet og konsekvenserne heraf har desværre været hårde.

Omstillingsparathed blev en essentiel faktor

Noget af det som gik igen blandt dem som klarede sig godt under covid-19, var omstillingsparathed. Evnen til at flytte sig i en ny retning og tilpasse sig en ny og anderledes virkelighed - som vi i høj grad oplevede fra nedlukningen d. 11 marts 2020 og helt indtil skrivende stund.

Der blev stillet nye krav til os allesammen, men ikke alle var lige klar til efterleve disse. Der har under hele epidemien været mange ubesvarede spørgsmål og bekymringer, som under og selv den dag i dag har medført stor forvirring omkring hvordan den "rigtige" håndtering af situationen har skullet lyde.

Hvordan håndtere man en ny hverdag?

For studiemagasinet Ufiltreret vidste man heller ikke hvordan man skulle gribe den nye hverdag an. Det medførte desværre til at magasinet blev hårdt presset økonomisk, eftersom magasinet er 100% gratis, men da der ikke længere var studerende på skolerne, var der heller ingen læsere, og dermed heller ikke mulighed for at sælge annoncer i magasinerne til virksomheder, som i perioden op til covid-19 var den centrale kilde til drift af bladet.

Dette gjorde at der i næsten to år ikke udkom et eneste Ufilitreret magasin, men i dag er magasinet igen klar - dog med omsadling. For Covid-19 har desværre medført at det ikke længere giver mening at satse på det fysiske blad, men i stedet går man over til at blive et 100% online magasin, der stadigvæk henvender sig til den studerende.

Økonomisk giver det ikke mening at bevare det fysiske magasin. Ydermere har vi også erfaret at den online tilstedeværelse kvag corona ikke er blevet mindre, derfor bliver vi også nødt til som medie og magasin tilpasse os dette udtaler Ufilftreret.dk.

I krisetider opstår der nye muligheder - den nye online tilstedeværelse er en mulighed for Ufiltreret og ligesom tusindvis af andre har der under og efter covid-19 kunnet stilles et stort spørgsmålstegn bagved "Er du omstillingsparat?"

Til udgivelsen kan Lau Christensen kontaktes på mail: lauchristensendk@gmail.com.

Information om Meresalg Marketing

Meresalg Marketing
Dalbygade 40 B 2

7171 3636https://www.meresalg.dk/

Følg pressemeddelelser fra Meresalg Marketing

Flere pressemeddelelser fra Meresalg Marketing

Sådan vælger du det rette elselskab15.4.2024 09:12:02 CEST | Pressemeddelelse

Valget af det rigtige elselskab kan virke som en udfordrende proces. Med så mange alternativer og tilbud til rådighed er det vigtigt at udruste sig med den rette viden og værktøjer for at træffe det optimale valg. Det handler ikke kun om at finde en leverandør, der tilbyder elektricitet til en fornuftig pris, men også om at identificere en, der matcher dine personlige behov og livsstil. I dette lys bliver nøglen til at vælge det bedste elselskab at sammenligne de forskellige udbyderes tilbud, hvilket kan gøres let og effektivt.

Kom godt i gang med din opsparing12.4.2024 14:19:31 CEST | Pressemeddelelse

Denne artikel er sponsoreret af Santander. Ønsker du at spare op? De fleste banker kræver en vis procentdel i udbetaling, hvis du skal låne penge. Det er derfor en god idé at have en solid opsparing, da det viser banken, at du har styr på dit budget og din økonomi. Ved at spare op regelmæssigt viser du også din evne til at håndtere lånet og betale det tilbage. Her får du et par tips til, hvordan du kan få gang i en god opsparing, så du eksempelvis kan spare op til en udbetaling.

Sådan finder du Danmarks billigste elselskab i 20245.4.2024 08:18:20 CEST | Pressemeddelelse

I løbet af de seneste år er der sket en bestandig stigning i antallet af danskere, der søger efter det billigste elselskab 2024. Denne trend forventes kun at vokse i 2024, da bevidstheden om konsekvenserne af ens energiforbrug - både for sin egen pengepung og for miljøet - bliver større. Elmarkedet i Danmark er karakteriseret ved konstant forandring, med nye udbydere, der udfordrer de etablerede, hvilket gør valget både bredere og mere komplekst. Denne artikel vil guide dig gennem processen med at finde Danmarks billigste elselskab i 2024. Den vil udforske de forskellige faktorer, der driver danskernes søgning efter besparelser på elregningen, og undersøge, hvordan du kan navigere i det komplekse landskab af eludbydere.