Coops nye kæde runder 100 butikker

Coop 365discount har i dag åbnet butik nummer 100. Yderligere 90 butikker er på vej de kommende ni måneder.

Tre nye 365discount butikker fejrer i dag, at kæden runder 100 åbne butikker.

Coops største udrulning af en ny butikskæde nogensinde er i fuld gang, og klokken 8 i morges slog Coop 365discount dørene op i yderligere tre butikker. Det skete i Rudkøbing, Galten og Herning. Dermed er der nu 100 Coop 365discount-butikker i Danmark.

”Med Coop 365discount har vi skabt en nutidig og relevant discountkæde, som integrerer det, som står øverst på kundernes ønskeliste til en dagligvarebutik anno 2022: Kvalitet og nemhed i hverdagen til billige priser. Dét koncept er jeg stolt over, at vi nu kan tilbyde i 100 butikker. Vi fortsætter som planlagt med at rulle kæden ud i hele landet - fredag efter fredag,” siger kædedirektør Thomas Nielsen, Coop 365discount.

De fleste af de nye butikker i Coop 365discount er eksisterende butikker fra Coops andre kæder, der udvides og moderniseres. Men der vil også komme mange helt nyopførte butikker til.

Coop 365discount skal med sin grønne farve være lig med kvalitet, ansvarlige og sunde varer, moderne digitale løsninger og altid lave priser. Det betyder, at butikkerne har et aktuelt og relevant sæsonudvalg, allergi- og miljøvenlige varer til discountpriser, bl.a. i minirisk-mærket, mere økologi, Scan & Betal og 600-700 nye varer på hylderne.

I april og maj er der pt. planlagt 20 yderligere åbninger.

Kædedirektør Thomas Nielsen: 2095 2299

Tre nye 365discount butikker fejrer i dag, at kæden runder 100 åbne butikker.
Download
365discount i Rudkøbing slog dørene op kl. 8.00 i dag.
Download
Den nye butik i Rudkøbing er en tidligere Fakta, der har gennemgået en ombygning.
Download

Dagli´Brugsen byder nye kunder velkomne med dialekt og kendt influencer i nyt kommunikationsunivers20.5.2022 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Danmarks største kæde af nærbutikker, Dagli´Brugsen, har premiere på et nyt kommunikationsunivers og helt nye medievalg. Det sker for at kommunikere klarere og konkret til kunder i de mange lokalsamfund, hvor Dagli´Brugsen er et naturligt mødested. Det nye pay-off for kæden hedder ”Langt fra byen, tæt på hinanden.” ”Det skal tydeliggøre vores strategi, der handler om, at vi vil være med gøre de steder, hvor vi har butikker, til et godt sted at bo. Med vores kommunikation vil vi gøre det tydeligere for kunderne, hvad de kan forvente af os,” siger kædedirektør Maria Beck-Tange. ”Nærhed og fællesskab er nøgleord for os. Og det er det også for den voksende gruppe af yngre familier, der i disse år flytter fra de større byer og ud i de mindre lokalsamfund. Med det nye kommunikationsunivers vil vi vise, at de kan forvente at møde nogle mere personlige, mere lokale butikker, end de måske er vant til. Samtidig handler det også om at understrege det unikke i vores butikker for de kunder, som all

Coop åbner klima-laboratorie i Aarhus10.5.2022 15:53:54 CEST | Pressemeddelelse