Coop.dk leverer mad direkte til sommerhuset

Danmarks førende udlejer af sommerhuse Dancenter og Coop.dk MAD går i samarbejde. Feriegæster kan nu få leveret alle dagligvarer direkte til døren over det meste af Danmark

Coop.dk MAD leverer nu mad og andre dagligvarer til sommerhuse over hele Danmark (bortset fra øer, der ikke er bro til.)

5 dage om ugen vil man fremover kunne få leveret direkte til døren, og dermed slippe for turen til supermarkedet, når solen skinner og man ankommer til sin ferie. Med Coop.dk MAD kan man bestille hjemmefra og blot pakke ud når man ankommer til sommerhuset.

Samtidig har Coop.dk MAD indgået et samarbejde med en af Danmarks førende udlejer af sommerhuse, DanCenter, så deres kunder får en flaske rosévin med når de bestiller hos Coop.dk MAD. www.Coop.dk/DanCenter2

”Vi vil gerne tilbyde vores gæster en rolig start på ferien. Med samarbejdet med Coop.dk MAD har gæsterne en nem mulighed for at købe ind. Varerne leveres direkte til sommerhuset, og gæsten slipper for at fylde bilen med medbragt mad og drikkevarer. I stedet kan sommerhusferien nydes fra første færd med en kølig velkomstdrink på terrassen. Derfor er vi glade for at kunne komme med dette tilbud i samarbejde med Coop.dk MAD, siger Salgs- og Marketingchef Søren Laursen, DanCenter.

”At komme frem til et sommerhus, hvor alle de varer, man har brug for, fra grillbøfferne til frugt og vin, står klar, vil være en ekstra god start på ferien, så vi håber, at mange vil benytte sig af muligheden for at gøre sommerferien endnu mere afslappende,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.

Coop.dk MAD er den eneste, der kan levere dagligvarer i sommerhusområder over hele Danmark 5 dage om ugen.

Coop.dk MAD åbnede 7. april med ”alt det bedste fra Coop” i form af 8.000 forskellige dagligvarer, 26 specialbutikker og et stort lavprisprogram.

Prisen for at få leveret er 29 kr. Køber man for over 1200 kr. er det gratis.

Yderligere information:

Kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD, 20 40 28 54

Salgschef Mette Milling, 51 59 39 60

Læs mere: www.Coop.dk/DanCenter2

SuperBrugsen får ny kædedirektør8.11.2017 15:00pressemeddelelse

Formatdirektør Mikkel Banke Karlsson, SuperBrugsen, er udnævnt til konceptdirektør i Coop. Som hans afløser er udpeget Jesper K. Andersen, der i dag er formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen. Mikkel Banke Karlsson, 43 år, kommer til at spå i spidsen for udviklingen af butikskoncepter, der skal sikre størst mulig synergi i Coop. Han har været formatdirektør i SuperBrugsen siden 2016, og var før da salgs- og sortimentsdirektør for kæden. Jesper K. Andersen, 46 år, har været formatdirektør for Dagli´- og LokalBrugsen siden 2013, og har haft en lang karriere i Coop, som bl.a. salgschef i SuperBrugsen, salgsdirektør og varehusdirektør i Kvickly. En ny formatdirektør for Dagli´- og Lokalbrugsen ventes udpeget inden årsskiftet. Jesper K. Andersen og Mikkel Banke Karlsson begynder i deres nye funktion 1. januar 2018. Yderligere information: Mikkel Banke Karlsson, 5221 3612 Jesper K. Andersen, 5159 3605

Irma indleder partnerskab med Mødrehjælpen2.11.2017 12:32pressemeddelelse

Fremover går Irmas pantdonation ubeskåret til Mødrehjælpen, der har en helt særlig plads hos Irmas medlemmer. Derfor faldt valget på Mødrehjælpen og dens støtte til udsatte familier, da medlemmerne fik mandat til at vælge ny modtager af Irmas pantdonation. Alle familier kan komme i en sårbar situation, men det er langt fra alle, der har nogen at række ud til, når krisen kradser eller tilværelsen slår knuder. Og det kan få alvorlige konsekvenser, hvis forældre ikke får hjælp til at komme på fode igen og dermed skabe en tryg ramme for deres børn. Derfor indgår Irma nu et nyt partnerskab med Mødrehjælpen, hvor blandt andet Irmas pantdonation fremover går til udsatte børn og familier. Alle børn fortjener en god barndom Samarbejdet mellem Irma og Mødrehjælpen sker efter, at Irmas medlemmer på Irmas madmesse i foråret blev kunne vælge, hvilken organisation pantdonationen skal støtte. Valget faldt på Mødrehjælpen, der med donationen giver flere forældre mulighed for at skabe en tryg ramme o