Coop365 inviterer til åbningsfest i Gartnerbyen

Fredag den 26. november 2021 åbner Coop365 en helt nybygget butik i Odenses nye bydel, Gartnerbyen.

Fredag den 26. november klokken 8.00 åbner Coops nye discountkæde - Coop365 - sin nye butik i Gartnerbyen. Det sker på Gartnertorvet i Odense V, hvor dørene slås op til en nybygget Coop365.

Den nye butik har et salgsareal på knap 750 m2 med stor parkeringsplads med indkørsel fra Middelfartvej, en stor frugt & grønt samt friskbagt brød fra egne ovne. I spidsen for den helt nybyggede butik står Hans-Peter Stegø, der kommer fra fakta på Rømersvej.

”Jeg glæder mig til at lære Gartnerbyen at kende og vise både nye og gamle kunder vores nye butik, som vi er meget stolte over. Vores mål er, at det altid skal være billigt, nemt og godt at handle her. Så hvis der er kunder, der synes, der er noget, vi kan gøre bedre, så må de endelig tage fat i mig,” siger Hans-Peter Stegø, der på åbningsdagen er klar med skarpe tilbud og gaveposer til de første 50 kunder.

Også kædedirektør Thomas Nielsen glæder sig over, at Coop365 nu kan tilbyde beboerne i Gartnerbyen og kunderne i lokalområdet Coops nye discountkoncept.

"Coop365 har et godt og bredt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser og særlig fokus på ansvarlighed, økologi og frugt og grønt. Coop365 er også indrettet, så det er nemt at handle ét og samme sted i en travl hverdag. Den kombination, tror vi, passer perfekt til kunderne i Gartnerbyen, siger Thomas Nielsen.

Coop365-butikken er Gartnerbyens første dagligvarebutik. Og bestyrelsesformand i Gartnerbyen P/S, Anker Boye, glæder sig over, at Odenses nye, grønne hjerte får en ny, grøn butik.

”Vi ser meget frem til at byde Coop365 velkommen i Gartnerbyen. Jeg er sikker på, at matchet mellem Coop365 og Gartnerbyen er det helt rigtige, og åbningen af butikken er et væsentligt skridt i vores bestræbelser på at skabe en bydel, hvor man er tæt på det hele,” siger Anker Boye.

Coop365-butikkerne har udvidet sortimentet og har 600-700 flere forskellige varer på hylderne end kunderne ellers har været vant til i discountregi. Mere end 400 varer på hylderne er økologiske, og der er friskbagt bagværk på hylderne.

Kæden tilbyder 10% bonus på al frisk frugt & grønt, hvis man handler med Scan & Betal – og så kommer man til og med også nemt og hurtigt igennem butikken.

Butikschef Hans-Peter Stegø, 6597 8404
Kædedirektør Thomas Nielsen, 2095 2299

Ny HR-chef i Irma19.11.2021 13:13:06 CET | Pressemeddelelse

Maria Hamm er tiltrådt som ny HR-chef for Irma pr. 1. november. Hun kommer fra en stilling som Head of People & Culture i ISS Danmark, hvor hun har været siden 2018. Tidligere har Maria arbejdet hos Mærsk og DHL, også internationalt, og boet i Schweiz og Sverige. "Jeg har en stor passion for at skabe relationer og opnå resultater gennem mennesker, og jeg glæder mig meget til samarbejdet med alle kollegerne i såvel Irma som resten af Coop,” siger Maria Hamm. ”Vi har et ambitiøst mål om at øge trivslen som fundament for positive resultater i Irma. Samtidig ønsker vi at styrke fællesskabsfølelsen og udvikle Irma til Danmarks ​mest moderne retail arbejdsplads. Så der er nok at kaste sig over, og heldigvis skal vi bygge videre på et rigtig godt fundament og ikke starte fra scratch,” siger Maria Hamm. Hun har en executive MBA fra Henley Business School i London. Irma består af 68 butikker, der alle ligger i hovedstadsområdet. Kædedirektør Charlotte Nilsson Norby har netop offentliggjort stra